Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bayramlara Bayılıyorum

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Evet

Bayramlara bayılıyorum

 

Keşke

Her gün bayram olsa diyorum

Bayramlar

Kardeşliği yaşatıyor bizlere

 

Kardeşliğin olduğu yerde

Sevgi yaşanır

Güler yüz tatlı dil yayılır çevreye

Herkesin yüzü güler

 

Güler yüzdür

Mutlu yapar toplumu

El ele gelinir

Yanak yanağa yaklaşılır öpüşülür

Hal hatır sorulur

Tatlı şakalar yapılır

Gönüller okşanır

Etrafa mutluluk yayılır

Kötülük kaybolur gider ötelere

Yaklaşmaz asla insanlarımıza

 

Aman Allah’ım

Aman Allah’ım

Aman Allah’ım aman ya

Aman ya

 

Evet canlarım

Evet

Evet

Benim bu garip gönlüm

Her gün bayram olsun istiyor

 

Hele

Hele

Hele

Ulusal bayramlar yok mu ya

Onlar

Alıp götürüyorlar beni

Taa yıllar yüzyıllar ötesine

Görüyorum Atalarımı orada

 

Ne şirin

Ne güzel

Ne dürüst

Ne güvenilir

Ne yardım sever

Ne doğru sözlü

Ne iyilik yanlısı

Ne barış bağlımlısı

 

Ne

Ne

Ne

Ne onlar öyle ya

Onur duyuyorum onlarla

 

Bağırarak sesleniyorum yanlarında

Sizler benim canlarımsınız

Sizlerin bu güzellikleriniz

Beni sizinle övündürüyor

Allah sizlerden çok çok razı olur inşallah

 

Sizler olmasaydınız

Biz olmayacaktık

 

Olsak bile

Onursuz bir durum yaşayacaktık

Ne ülke olacaktı elimizde

Ne de bağımsızlık

Ne de barış çığırtkanlığı

Ve de saygı ululuğu

 

Bilir misiniz sevgili Atalarım

Sizden kalan şu saygı bağlılığı

Beni çok gururlandırıyor

Gururlandırıyor da gururlandırıyor

 

Biliyorum sevgili Atalarım

Bizim mayamız saygıdır saygı

Türk Soyunun en başat özelliği saygıdır

 

Biz öncelikle

Bununla övünüyoruz sevgili Atalarım

Allah sizden binlerce milyonlarca kez

Razı olur inşallah

 

Dilerim canlarım

Bugünler de yarınlara böyle kalsın

Gelecek soyumuz da bizimle gururlansın

 

İnşallah

İnşallah

İnşallah

 

Yarınlarımızın

Bayram niteliğinde geçmesini istiyor

Bunu Allah’tan diliyorum

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..