Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Mizah
 

Bayramlarımla '' Oynama... Şıkıdım... Şıkıdım !.. ''

Bayramlarımla '' Oynama... Şıkıdım... Şıkıdım !.. ''
 

Hacivat :-Karagöz'üm görmeyeli çok değişmişsin...Yüce Meclise girmişsin..hatta sana vekâlet   görevi de vermişler ha ?..

Karagöz :-Değişim şart Hacicavcav...Ben de değiştim artıkın...Yakında baş vekil de olabülürüm...

Hacivat :-Çingeneye beylik vermişler ,önce anasını kesmişmiş !..

Karagöz:-Sus mendebur al sana al sana ...Smack..sock...Bam güm !...

Hacivat :-Dur Karagözüm kızma...Millet seni konuşuyor..Ayıp !...

Karagöz :-Nedir ayıp olan mendebur ?..

Hacivat :-Yahu sen şimdi milli bayramlara takmışsın...Hepücüğünü kaldıralım demişsin !..Ayıp !..

Karagöz :- Tabi ki ne var bunda...Bayram adı altında ne o baldır bacak !..Milletin bebesi mini etek falan !..Ayıp !.. Kaldıralım gitsin..herkes evinde kutlasın yılbaşı gibi !..Sonra askerin ne işi var bayram yerinde canım...Gomonistler gimi...Ne gerek !..

Hacivat :-Aman Karagözüm ..Senin kafa yapın da kalbin de bozulmuş !..O milletin çocuğu ,kadını,kızanı bayramlarda duygulanıp zaferleri yaşıyorlar...Bu milletin temel taşı o bayramlar...

Karagöz :-Ne münasebet !..Bayram dediğin medresede olur...Çökersin mollanın karşısına salla başı...(Başını öne arkaya sallamaya başlar ) Ya leyliii...kellii...küllii..yaa  heylii hüylüü...hüllüüü...

Hacivat :- Bu millet, saftır...sessizdir ;ama bayramıyla,seyranıyla,tarihi zaferleriyle oynayanı pek sevmez !..Seni vekil yaptıkları gibi tepetaklak da indirebilirler...

Karagöz : -Geçti Bor'un pazarı...Sür eşşeğini  Niğde'ye...Artıkın kral bizim partidir...Biz ne dirsek o olur...

Hacivat : - Milletin sabır taşı çatlamak üzere...Senin gibileri artık önünü göremez haldeler. Cinnet bu !..

Karagöz :-Taş dedin de o payitahttaki Akropolis tapınağı tipindeki mozeleleri de  yıkıp yerine müderrishane-i külliye yapceezz !..

 ( O sırada gökgürültüsüyle karışık şimşekler çakar...Karşı tepeden aşağı kalabalıklar akar...)

Hacivat :- Amanın kalabalığa bak !...Amanniiinn !...halk seni arıyor bak !...Yakalarsa muck...muck...!..

Karagöz :- Amaniinn...vıy vııyy !..Hani nirdee !...Beni koru Hacivat  !..Söylediklerim aramızda kalsın ..Amanin vııy vııyy !...Ben ettim sen etme !.. (Perde )

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..