Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Bayrammış... Benim haberim yok

Bayrammış... Benim haberim yok
 

netten...


Bayrammış.. Ben bilmiyorum. Gözlerimdeki buğuları bıçaklar kesiyor. Dört duvar arasında saklanmış şeker tadları benim evimde kokmuyor. Çocuk sesleri yok... Kulaklarımda bir uğultu, gözlerime uzak yangınların ateşi düşmüş. umarsız, söylemsiz, çaresiz...

Kabullenişler... Vazgeçişler... Her ne kadar kolay gözükmese de kolay işte... Yapılacak bişey yok... Bayrammış, benim haberim yok... Mezarlıktan kalan çamurlar var ayakkabılarımda, elime yüzüme yüreğime bulaşmış çamurlar... Koltuğumun sağ köşesine sığınmış bir çocuk hüznü var ve yastığa düşemeyen bir tane can yaşı gözümden , verilemeyen sahibine...

Bir anlık mutluluk var gecenin ayazına düşmüş hayallerle, sinemi ısıtan yatağım ve sabah güneşine düşmüş gölgelerin sessizliği var avuçlarımın arasında... Tutuşur saçlarım suların altında, geceyi aydınlatır yürek ateşim. Geceleri inmez sadece ruhum bedenimden, kurt kapanı gibi aklım birini bırakıyor birini yakalıyor, hepsini lime lime parçalayıp bir leş gibi cana atıyor...

Bayrammış benim haberim yok....

http://www.youtube.com/watch?v=wP6XPgIc0mU

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..