Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Baz istasyonları

Baz istasyonları
 

Sağ olun, var olun diye başlamak istedim sözlerime.
Arkadaşlar neden yazmıyorsun diye serzenişte bulunuyorlar.
İyi de her şey o kadar sıkıntılı giderken inanın elim klavyeye varamıyor.
Yine de aklıma takılan konulardan birini sizlerle paylaşayım dedim.

Son günlerde özellikle gözüme mi batıyorlar , yoksa eskiden de çok muydu bunlar bilmiyorum.
Baz istasyonlarından bahsediyorum. Mersin'de yaşıyorum ve şöyle bir etrafıma baktığımda ise özellikle alçak seviyede, yani binaların hizasında hatta daha da alçak seviyede baz istasyonları görüyorum.

Diyeceksiniz ki "alçak olsa ne olur "diye , hemen cevap vereyim "elektromanyetik dalgalar" denilen ve baz istasyonlarından bir ağ tarzında yayılarak her yanımızı saran kanser etkili şeyler.

İnternete girer ve Baz İstasyonlarının zararları derseniz neden bahsettiğimi anlarsınız. O, bu, şu, derken gözden kaçan ancak geleceğimizi doğrudan etkileyen , daha doğrusu insanlığı doğrudan etkileyen bir tehlike.

Cep telefonları ile başlayan bu risk, o yıllarda yüksek tepelere ve yüksek direklerle kurulduğu için bu kadar tehlikeli değildi. Ancak şu günlerde bina tepelerine, minare yanlarına ve sokak aralarına takılmaya başladıktan sonra (ki ne kadar kontrollü yapılıyor inanın merak ediyorum!) gözardı edilemeyecek boyutlarda tehlikeli bir durum aldı.

Çıkın bir bakın sizde. Yaşadığınız şehrin sokaklarında bir dolaşın ve haklımıyım değiliyim karar verin. Tabi önce internette biraz araştırın ve tehlikenin boyutlarını görün.

Ondan sonra söyleyin bakalım nelerle uğraşıyoruz. Hayatımız , geleceğimiz doğrudan tehlike altındayken biz kısır döngülerle birbirimizi yiyoruz.

Gelin siz düşünün daha neler neler....

Sevgi ve saygı ile kalın.

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..