Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Bazen, böyle bir yer olsa diyorum :)

Bazen, böyle bir yer olsa diyorum :)
 

Burası, sadece güzel bakan dostlarımın görebileceği yer.. :)


Bazen hiç olmadık anda, kimselerin keşfetmediği bir yerlerde olasım geliyor.. 

Mesela diyorum burası; dokunulmaz bir alan olsa.. 

Sevmediğim, istemediğim hiçbir şey olmasa. 

Ve burada sadece, güzel bakan dostlarım bulunsa.. 

Güneş bir başka doğsa,  

Yağmur bir başka yağsa,  

Ve her yağan yağmur damlası, coşku olup taşsa yüreğimde. 

Martılar başımın üstünde dolaşırken, irkilsem onların sesleriyle.. 

Uzaktan duyduğum bir şarkı, beni alıp götürse en derinlere.. 

Ve ben o şarkının en duygulu yerinde kimseden çekinmeden gözyaşlarımı akıtsam ya da o şarkıya eşlik etsem. 

Buradaki gibi bir yaşam olmasa.. 

İçimdeki ses, hep özgür olsa ve ben o sesi hiç durdurmak zorunda olmasam.. 

Ruhum gökkuşağı gibiyken, zoraki istemediğim renge bürünmese.. 

Her şey, ben ne renk istersem o renk olsa.. 

Burası bambaşka bir dünya olsa,  

Sahteliklere hiç yer olmasa.. 

Her şey ama her şey; 

Umut dolu,  

Sevgi dolu olsa.. 

Burası bambaşka...bir yer olsa :) 

Ve orada sadece güzel bakan dostlarım olsa, olsa… 

Sevgi ve ışıkla.. (23-01-2011) 

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..