Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bazen 2

Bazen 2
 

Evet olmayınca olmuyo napalım yani şimdi, bazen samanı didik edersin o hayatına anlam katacak iğneyi bulmak için..

Tam zamanı dersin o şu an lazım, şu an yalnızlığımı paylaşması lazım,

elimi tutması bana sarılması,

bana umut vermesi lazım,

diğer odadan bana seslenmesi lazım,

şekerleme yaparken üstümü örtmesi yanağımı okşaması lazım,

farkında olmadan benim en sevmediğim yemeği yapıp bana süpriz yaptığını sanması lazım, tabi o yemeğinde o

duygularla bana dünyanın en lezzetli yiyeceği gibi gelmesi lazım:)

bazı anlarda öyle bastırırki bu duygular ne yapacağını bilemez insan,

Bir ruh bir başka ruhu arar durur,

Herhangi bir ruhuda aramaz, sıkılmıştır sıradan ruhlardan..

Onu arar, hep onu..

 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..