Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '18

 
Kategori
Parti
 

Bazen Doğmak İçin Güneşin Batmasını Beklersin

Bazen Doğmak İçin Güneşin Batmasını Beklersin
 

   Bazen evde serinlemek için bütün odaların camlarını açarsın. Mutluluğu, kısa bir şarkının nakaratında bulursun ya da cereyana bağladığın evde…

   Hayat çok sıcak. Şekil almayan saçlar, iyi pişmemiş yemek falan ama insanın enerjisi ne soğuk ne sıcak dinlemiyor. Parti gibi düşünün. Sanki bu sabah bir önceki akşamın partisinden dönmüş kadar enerjili. Peki ya sonra? Çalan telefonun ardında kız arkadaşım. “Kaşım küstü” dedi. “Ne?” dedim. “Kaşım küstü.” Anladım tabi ben. “Alla alla kime küstü?” dedim. “Bana küstü. Kuaför Nimet demişti zaten ‘senin kaşın küsmüş’ diye. Çıkmıyor işte kaşım” dedi…

   Ah, kadın olmak ne zor. Biz etrafımızdan ilgi, alaka beklerken kaş bizden ilgi bekliyor. Kaş bize trip atıyor yahu. Kaşım küstü. Tırnağım kırıldı. Kirpiğim alındı. Burnum havada. Kalbim ise hep içine atıyor falan.

   Peki, sizin gününüz nasıl geçiyor klasik olmak dışında. Tabiri caizse, dünyadan bihaber dertleriniz var mı?  

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..