Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '17

 
Kategori
Deneme
 

Bazen Sazan Balığı Olmakta Güzelmiş

Bazen Sazan Balığı Olmakta Güzelmiş
 

 
Duvar, pardon duyar diyorum ulan duvar, sabahtan beri seninle konuşuyorum dedim belki bu yalnızlığımı birisi duyar, aman boş ver geçer dersin diye anlatıyorum sana duymuyorsun! Sende bu duymama huyu ne zamandan beri var? Ama bana duyar dediler sen konuş, o duvar değil duyar dediler, yoksa beni aynalı sazan mı sandılar yok canım ne alakası var. Bak saksıda açan çiçek yalnızlığımdan boynunu büktü, soldu solacak aha da soldu! Kimse duymasın duvar, pardın duyar seninle haftalardır konuşurken sulamayı unutmuşum, oysa bende ben anlatırken yavaşça boynu bükülürken, benim derdime yalnızlığıma üzülüyor sanmıştım pardon yani olabilir insanlık hali azmehir vermiş pardon olmuş olabilir az buçuk. Nerden bildiniz sucuk yediğimi? Kokusu oralara kadar geldi mi? Kasaba o kadar söyledim sarımsak az koy içine, çok bilimi ya, oda bana soy yoğurt koy içine dedi. Bir gün denedim siz sakın denemeyin tadı hiç yok, bazen anlarımız zamanlarımız gibi aynen, tesvitte bulunuyorum şu an parmağımı basarak, yazarız ya biraz farkımız olsun araştırma konusunda yani.
 
Yahni değil yani, söz açılmışken bayılırım yahniye çok güzel yapardı komşumuz Saniye, pekte güzeldi haniye, sevdim gençliğimde bana az git dedi beriye ben anladım geleyim nereye koynuna mı yanına mı? Hala o günkü yediğim tokadın izi hala duruyor. İnsanlık hali gençlik hali oluyor, olmuyor dersem yanlış olur, bu araştırmam ve yaşantımla sabit doğrudur, içinde yaşanmışlık an var izi var dizi var…
 
İşte duvar seni duyar dediler ben anlattım sen ne anladın anlatmadığından bilemiyorum, bilmek isterim amma, anladım ki kumpasa geldim ama olsun seninle konuşmak bana tedavi gibi geldi, yaralarıma sızıma ağzıma kaşıma iyi geldi sanki sanki o ağzımdaki kaşımdaki münferit yerlerimde ki tiklerim kayboldu, bazen sazan balığı olmakta güzelmiş. Şimdi onların beni dinlerken kıs kıs gülümsemelerini arkanda duyar gibiyim, aman sen boş ver bu terapiye devam, sana da gönül dolusu selam, senin her halin bana uyar, öptüm anlından sazanlığa devam yavaş olalım yoksa dışarı da ki sazanlar duyar.
 
Mehmet Aluç/Aşık Gülveren
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..