Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Bazen

Bazen
 

denge


Bazen alıp başımı gitmek istiyorum

Ama kafamın içindekileri bırakıp gitmek

Nafile nereye gitsem, onlarda benimle

Bazen unutsam diyorum herşeyi

Kötü anıları, anları tabii

Ama geliveriyorlar aklıma en olmadık yerlerde

Bazen diyorum bir şeyde sorunsuz gerçekleşse

Ne mümkün...

Yıldızım düşük herhalde :)

Bazen de diyorum istediğim, istediğim an hemen oluverse....de sevinsem

Nerdeee, ancak hayallerde

Bazen de istiyorum şöyle durulsam, köşe yastığı gibi otursam

Bazen de diyorum küçük küçük anlarda yakaladığım mutluluğu

Bütün anlarıma yaysam

Bazen de istiyorumki içimdeki sıkıntılar

El ele tutuşup hadi artık biz gidiyoruz deseler

Yok demem, gitmeyin alıştım size

Olurmu hiç, olmaz tabi

Yapacak bir şey yok hayat böyle

Çok şey mi istiyorum ne??

Ama ne demişler

Gerçekçi ol imkansızı iste


 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..