Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Bazen

Bazen
 

"Okulun bahçesinde dolaşırken, kimi zaman esmer bir çocukla karşılaşıyorum; senin çocukluğunmuş gibi geliyor bana. Sen de onların içinde bir yerlerdesin. Ara sıra gülümsüyor, kayboluyorsun. Çocukların bazen gözleri sana benziyor, bazen gülüşleri, bazen elleri. Sanki seninle hiç ayrılmadık. Ama hiçbir zaman her şeyi ile sen olan, aynı sana benzeyen birine rastlamıyorum. Olsun yine de üzülmüyorum hatta seviniyorum, kimse senin gibi olamaz. Kimse yerini tutamaz. Kimse senin bendeki boşluğunu dolduramaz. Biliyorum..."

 
Toplam blog
: 22
: 534
Kayıt tarihi
: 30.04.10
 
 

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği okuyorum. Yalnızlığ..