Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Bazen

Bazen
 

Bir insanın acılarına tanık olmak, verdiği yaşam mücadelesini görmek, sevenlerinin, ailesinin yaşadıklarını anlayabilmek için tanımak da gerekmeyebilir.

Özellikle Milliyet Blog satırlarında paylaşılan samimi olan her kelime, her cümle insanları tanımasalar da birbirlerine yaklaştırmaktadır çünkü.

Milliyet Blog Yazarı arkadaşımız sevgili S. Uslu'nun eniştesi, aynı zamanda kendisi de Milliyet Blog Yazarı olan İlker Konar'ın vefatını yine Milliyet Blog satırlarından öğrendim az önce.

Şu an ne yazacağımı hatta ne söylemem gerektiğini bile bilemiyorum.

Yazdığı az sayıdaki bloğu okumuştum, Antalya'da yaşadığını ve ciddi sağlık sorunları yaşadığını da biliyordum.

Kelimelerin, cümlelerin, söylenebilecek her sözün tükendiği yerdir burası.

Her ölüm erken ölümdür ve ateş düştüğü yeri yakar.

Sevgili blog arkadaşım S. Uslu ve İlker'in ailesine sonsuz sabirlar dilerim.

Hepimizin başı sağ olsun.

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..