Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '16

 
Kategori
Siyaset
 

Bazı çevreler yanlış fikirlerini AKP karşıtlığıyla soslayıp bize yediriyor olabilirler

Bazı çevreler yanlış fikirlerini AKP karşıtlığıyla soslayıp bize yediriyor olabilirler
 

Biz sadece AKP’ye karşı değiliz ki yanlış olan her şeye/herkese karşıyız. Hatta AKP’nin de her şeyine karşı değiliz. AKP’yi eleştiriyorsun “sen bizdensin” diyorlar. AKP’yi eleştirince sizden mi oluyorum? Siz kimsiniz?

İktidarda olsanız belki sizi de eleştireceğim ki yine de eksik ve yanlış bulduğum yönlerinizi eleştiriyorum.

Ülkede kimin ne olduğu belli değil, söylediği söz, adı, bulunduğu konum ne olursa olsun hiç kimsenin düşüncesine güven olmuyor. Ve bizler AKP’yi eleştirince at izinin it izine karıştığı bu bilinmez siyaset vadilerine düşüyoruz. Benim inandığım ve düşündüğüm her şey sizde olabilir ama buna rağmen sizi kabul etmeyebilirim; niyetiniz, vicdanınız, eyleminiz belki.

Demokrasiyi savunuyormuşsunuz umurumda değil, bu çağda artık leylekler bile bunu yapıyor. Doğrusu ben ilericiyim diyenlere de ikna olmuyorum. Kendimi hiçbir siyasi platforma koyamıyorum.

AKP “Korkut bize karşı”, muhalefet de “Korkut bizden” derken yanılıyor… Ne önemi var demeyin. Korkut bir şeye karşıysa Korkut gibi düşünenlerin tamamı o şeye karşıdır. Buradan kendinizi ölçebilirsiniz.

Benim tehlikeli ve bölücü fikirler gibi bir paranoyam yok, milliyetçi değilim ve vatanseverliği de farklı algılıyorum. Yani bana hangi zararlı fikri empoze edebilirler ki. Ama herkes benim gibi değil. Biz de AKP’ye karşıyız diyerek insanları kandırabilirler.

Benim AKP’ye tavrım birilerinin malum AKP karşıtlığı gibi değil. Siyasi düşüncelerimiz uyuşmuyor ama ben bana uymayan kimseleri de takdir edebilirim. Kaldı ki bir eliyle iyilik yapıyor diğer eliyle kötülük yapıyorsa kötülüğünü iyiliğinden çıkarıp kalanı kabul eden bir anlayışa sahibim.

Bende reddetme yok; reddetme argümanı yerine tercih butonunu kullanıyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..