Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Bazı sinir telefon muhabbetleri

Bazı sinir telefon muhabbetleri
 

Alo!

Alo!

"Efendim!"

"Ne yapıyorsun?"

"Telefonla konuşuyoruz

-Ay sizin telefon insanla mı konuşuyor? Hemen sinir halleri olur bu durumda.

Ya da bazen telefon da karşıdaki "kimsin?" der. Öbürü de "Benim." der. Sanki bu sözle hemen anlaşılır insanın kim olduğu, diğeri de inat eder söylemez. Beriki de anlar durumu, kim olduğunu anlamak için fazla ısrar etmez. En sonunda binbir nazla söyler zaten karşı taraf kim olduğunu da, insanı konuştuğuna pişman eder.

Bazen de "Kimsin?" denir.

Diğeri de "Önemli mi kim olduğum?" der.

"Kardeşim önemli olmasa, bilmek isemesem neden sorayım." denilmek istense de sorulmaz.

Sonra da numarası telefonda kayıtlı değilse, "Beni tanımadın aşkolsun, böylemiydik bir zaanlar, bana değer vermiyorsun, demek numaram telefonun da yok." muhabbetleri bayar insanı.

Diğer tarafında telefonunda numaram yok ifadesine verdiği cevap bellidir zaten. "Kem küm, ya telefonu yeni değiştirdim." Ya da "bu hattı yeni aldım." ikisi de pek inandırıcı olmaz, ama yine söyleriz.

Bazen cep telefonu aranır, sorulan soru biraz anlamsızdır. "Orası neresi?" Ebenin körü. Aradığın cep telefonu, bu telefonda bilumum yerlerde olabilir.

İş de böyle bazı konuşmalarımızı hatırlatayım dedim.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..