Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Fevzi Gültuna (Cavıldak)

http://blog.milliyet.com.tr/fevzigultuna

30 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

BDP milletvekillerine sorularım var

BDP milletvekillerine sorularım var
 

Kapatılan DTP’ nin milletvekilleri BDP’ ye geçerken, "Türkiye Partisi" olacaklarını söylediklerinde sevinmiştim. Ancak sevincim uzun sürmedi; çünkü Abdullah Öcalan’ın talimatı ile BDP’ ye katılarak sine-i millet yerine Sine-i meclise döneceklerini söyleyerek Türkiye Partisi olma yönündeki beyanlarını tekzip ettiler. Acaba bu beyanlarla terörü ülkenin her yanına yayacaklarının sinyallerini mi vermek istiyorlar bilmiyorum. Bilinen ve görülen bir şey var ki yaptıkları toplantılarda hep kavga ve kargaşa var. Barış ve kardeşlik sadece söylemlerinde... Şimdi ben Türkiye Partisi olma iddiasını ortaya atan BDP’ nin vekillerine seçilmiş oldukları illere ve bölgelere hizmet için neler yaptıklarını sormak istiyorum.

-Okul ve Öğretmen ihtiyacının giderilmesi için Milli Eğitim Bakanı veya yetkililerle kaç kez görüştünüz?

-Hasta yatak sayısının arttırılması ve açık bulunan dallarda doktorların atanması için Sağlık Bakanı veya yetkililerle kaç kez görüştünüz?

-Hayvancılığın korunması ve geliştirilmesi için Tarım ve Hayvancılık Bakanı veya yetkililerle hiç görüştünüz mü?

-İşsizliğin azaltılması için projeler hazırlayıp hükümete sunarak katkıda bulundunuz mu?

-Ağalık sisteminin kalkması için ne gibi çalışma yaptınız?

-Bölgenizde intihar eden bayanların intihar sebeplerini araştırıp önlenmesi için bir çalışma yaptınız mı?

-Karayollarının iyileştirilmesi için ilgililerle hiç görüştünüz mü?

Şayet bu konularda gerekli çalışmayı yaptınız da yetkililer sizi dikkate almadıysa biz de illerimizin vekillerinin yaptıkları ayırımcılıktan dolayı yakasına yapışalım, hesap soralım. Yok; sadece Abdullah Öcalan’ın kalacağı yerin projesinden başka proje hazırlayıp ortaya çıkmasanız bırakın Türkiye Partisi olmayı bölgenin bile partisi olamayacaksınız. Çünkü bin yıldır beraber yaşayan bu millet sadece iş, aş ve huzur istiyor.

 
Toplam blog
: 78
: 604
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

1957 Amasya' da doğdum.İlkokulu Amasya' da okudum. Ortaokul ve liseyi Sincan' da, yüksek okulu Samsu..