Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Be Heyyyy !

Be Heyyyy !
 

Çatlamış toprak nasıl hasretse

Bir tek su damlasına

Nasıl anında yok ederse o damlayı böğründe

Ben de seni be heyyyy!

Ben de seni.

***

Mor dağların maralı

Nasıl ısrarla ararsa vurulan anasını

Ve hatta onun yok olan kokusunu

Rüzgâr

Nasıl sadece ona getirirse

Seni de bana getirsin be heyyyy!

Seni de bana.

***

Donmak üzere parmak uçlarım

Yanmakta olan odun çıtırtılarını

Nasıl da ısrarla hayal ederse

Ben de seni be heyyyy!

Ben de seni

***

Günebakanlar diktim bahçeme bu sene

Onlar yüzlerini döndüğünde güneşe

Sen de bana dön be heyyyy!

Sen de bana.

***

Mağrur bir Mavi Ladin vardı

Sürgünleri mavi

Mavili

Sen gittin o da gider oldu

Kurudu

Lakin ilişmedim öyle duruyor

Yalnız değil sarmaşık güllerle sarılı

Sen de bana sarıl be heyyyy!

Sen de bana.

***

Namlunun ağzında kıvranan mermi

Kalleşin alnına bilmem değer mi?

İtirazım yoktur

Evet kalleşim

Menziline girdim

Gel de vurul bana be heyyyy!

Gel de vurul.

****

İnce belli bardaklar

Taze demlenmiş çay

Sigaramın dumanı

Ve kıtlama şeker

Gel harman olalım be heyyyy!

Dön artık yeter.


17.Haziran.2008/Sal

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..