Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Bebeğim...

Bebeğim...
 

Düşüncesi hatta hayali bile zor. Onu beklerken yürüyemez, nefes alamaz ve yatamaz olmuştum. Bebeğim. Onunla hayatım bitti, artık hayatım O oldu. En çok korktuğum böceklerden bile korkmamalıydım ki O korkusuz olsun. En sevmediğim sütü içmeliydim, litrelerce su bitirmeliydim onun için. Geleceği güne dek her anı okudum nasıl bekliyor sabırla bana merhaba diyeceği güne kadar. Neler oluyor ona. Ya bir şey olursa, ya yanlış yaparsam. Ya yanlış oturursam da ona zarar verirsem. Hiç üzülmemeliydim onun için . Mutlu bir çocuk olarak doğsun. Ya ona bir şey olursa! Ya bana bir şey olur iseydi. Annem baksın. Bir tek ona güvenirim. Ben mi O mu derlerse o dünyaya gelsin. Hastanede Ya karıştırırlarsa, ya kaçırırlarsa, ya bilmeden yanlış bir şey yersem. Her şeyi okumalıydım her şeyi sormalıydım. O merhaba dediğinde onun peşinden biri gitmeli onu bana getirmeli, yanımda olsun kimse onu ellememeli. Alerjiden burnum artık çalışmıyor, ilacımı sıkamam, alamam, ayaklarım 2 numara büyük, isyan ediyor, her damarı patlayacağım diyor asice. Olsun O sağlıklı olsun. Hiç şikayetim yok. Sağ kolum ah sağ kolum artık ne sırt üstü yatabilirim ne de yan. Sağ kolum ah sağ kolum sanki yok, uyuşuk. Başı tam göğsümün altında inatçımı inatçı. Olsun… Yeter ki bir an önce kollarıma dolsun.

Merhaba dediği gün kurtuluşum aynı zamanda artık tek oluşta sonum. 7 saat aklıma bile gelmedi karnının aç olduğu. Ta ki hemşiren uyarana dek. Artık ne istediğimde yatarım, ne istediğimde çıkarım, ne bir kadeh atarım. Bebeğim kokuna sarhoş olur her an şükrederim. Günlerce, gecelerce her saat başı ilk sesinle 5 adımda yanında, 5 adımda mutfakta, biberonlar, bezler, o minicik elbiselerle dolan çamaşırlar dürerim. Kokunla doyar, sesinle beslenirim. Günlerce korktum hem kaçmak istedim hem koynumda avuttum. Aylarca uykuya hasret senin uykudaki nefesini dinledim. Her gün yıkamalıyım seni . Çünkü annem öyle söyledi. Çiçekmişsin yıkadıkça serpilirmişsin. Kuşun kanadı bile hasta edermişsin seni ama her gün sokağı görmeli. Bebeğim. Senle dans ettim, senle sevindim. İlk kalktı, ilk emekledi. İlk yürüdü derken bak günler geçti. O günden bu güne ne cam açtım, ne kapıyı kilitlemeden yattım. Yatağının yanına yastıklar koydum belki düşersin diye. Tek sevgilim, tek keyfim halen senin için ben benim. Her şeye rağmen senin için ayakta, güçlü ve senin için çalışıp didinirim Senin özleminle her sabah işe giderken günler bu kadar çabuk geçmesin tadına varayım derim ama akşam olsun da yanına koşup seni doya doya öpeyim…Her gün artık her çocuk için ağlarım, daha güzel bir dünyanın sizlerin olması için dua ederim, bebeğim… Anne olmak çok zor Annecim, dediğin gibi, seninde ellerinden her gün öperim..

 
Toplam blog
: 29
: 872
Kayıt tarihi
: 03.03.08
 
 

1968 İstanbul doğumluyum. 1989 YTU Fen-Ed Kimya Bölümü mezunuyum. Kimyagerim. 10 yıllık evliyim ve..