Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Aile
 

bebek, Tanrı ve Anne

bebek, Tanrı ve Anne
 

www.imagechef.com


Bir zamanlar, doğmak üzere olan bir bebek varmış...Tanrı'ya sormuş...

Beni yarın dünyaya göndereceğinizi duydum...

Ama ben bu ufacık ve çaresiz halimle orada nasıl yaşayabilirim?...

Tanrı cevap vermiş:

Senin için seçmiş olduğum birçok melek arasında o seni bekliyor olacak ve her türlü ihtiyacını karşılayacak...
O sana şarkılar söyleyecek ve her gün gülümseyecek...Sen ise onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın...

Bebek:

İnsanlar bana konuşacakları zaman, ben onları nasıl anlayacak ve cevap vereceğim?...

Tanrı:

Meleğin sana duyabileceğin en tatlı sözleri söyleyecek ve sabırla sana konuşmayı öğretecek...

Bebek:

Duyduğuma göre, aşağıda çok kötü insanlar varmış...Beni onlardan kim koruyacak?

Tanrı:

Meleğin.


Bebek:

Tanrım...Sanırım gitme zamanı geldi...Lütfen bana meleğimin ismini söyler misin?

Tanrı:

Meleğinin isminin ne olduğu hiç önemli değil...

Sen ona ANNE diyeceksin.

Not.İnternette dolaşan ve kaynağı belli olamayan bir yazıyı özetle aktarmaya çalıştım. Kaynak bana ait değil. Sizlerle paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 27
: 1301
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Üniversite öğretim görevlisi emeklisiyim. Ama hayattan emekli olmadım ya.  İletişim fakültesi rad..