Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bebek katilleri

Bebek katilleri
 

“Genç kadın, bebeğin güzelliği karşısında
büyülenmiş gibiydi. Kıvırcık sarı saçları, iri mavi gözleri,
kalkık bir burun ve küçük kırmızı dudaklarıyla
bir kartpostalı andıran bebek, kadının şimdiye kadar
gördüğü en cana yakın kız çocuğuydu.
Onun ipek yanaklarını daya doya öpmek ve
cennet kokusunu içine çekmek için eğildiğinde :
"Dokunma bana ..." diye bir ses duydu.
"Beni okşamaya hakkın yok senin..."
Kadın korkuyla irkilip etrafına bakındı.
Bebekle kendisinden başka içerde kimse yoktu.
Aynı sesi tekrar duyduğunda bebeğe döndü.
Aman Allahım!.. Yeni doğmuş gibi görünmesine rağmen
konuşan oydu. "Bana yaklaşmanı istemiyorum"
diye devam etti. "Hemen uzaklaş benden..."
Kadın, biraz olsun kendini toplayarak :
"Çocuklarımız hep erkek oluyor" dedi.
"Onlar da güzel ama kız çocukları başka.
Bu yüzden seni öpmek istedim."
"Beni öpemezsin" diye ağlamaya başladı bebek.
"Benim de seni öpemeyeceğim gibi..."
"Neden ?" diye sordu kadın."Neden öpemezsin ki ?"
Bebek, hıçkırıklara boğulurken :
"Bunun sebebini bilmen gerekir" dedi.
"Düşünürsen mutlaka bulacaksın..." Kadın, neler olup
bittiğini hatırlamak üzereyken kendine geldi.
Özel bir hastanenin en lüks odasında yatıyor
ve narkozun tesirinden midesi bulanıyordu.
Aile dostları olan tanınmış doktor,
odayı dolduran çiçeklerden bir tanesini
vazodan çıkartıp kadına uzatırken :
"Geçmiş olsun hanımefendi" dedi.
"Başarılı bir kürtajdı doğrusu.
Ha..! Sahi, "kız"mış aldırdığınız bebek."

***

Her gün onlarca kadın kürtaj masasına yatıyor.

Onlarca çocuk daha dünyaya gözlerini açamadan ölüp gidiyor.

Kendi bedii zevkleri uğruna bir başkasına hayat hakkı tanımıyorlar.

Bir başkası dedim yanıldım.

Kendi parçaları bunlar. Yani çocukları.

Kim bu kürtaj masasına yatanlar?

Kim onları oraya sürükleyenler?

Bir araştırsanız çoğu saygın insanlar, saygın mesleklerden gelirler.

Namus, ırz deyince mangalda kül bırakmazlar.

Namusu beyinde ararlar.

Bırakın bu işleri de gerçeğe dönün.

Öldürdüğünüz çocukların günahını nasıl taşıyacaksınız.

Vicdanınız sizi rahat bırakacak mı sanıyorsunuz?

Her gece yarısı yatağınızdan öldürdüğünüz çocukların çığlığı ile fırlamayacak mısınız?

Masum tavırlarla affettiremezsiniz kendinizi.

Bir insan yaratamıyorsunuz ki öldüresiniz.

Bir anlık zevkiniz için yapıyorsunuz bunu.

Gidin şimdi için, sarhoş olun unutmayı deneyin.

Müziğin sesini sonuna kadar açın.
Fakat bütün bunlar unutmanıza yetmeyecek.

Hiç birisi unutturmayacak masum bir canın sizin elinizden çıkışını.

Ve tarihe bebek katili olarak geçeceksiniz.

Bunu tarihler yazmasa da bile…

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..