Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '14

     
    Kategori
    Bebek - Çocuk
     

    Bebek ve çocuk örgüleri

    Bebek ve çocuk örgüleri
     

    Çalışarak, iş yaparak dinlenilir mi sizce? Bence evet. Sevdiğiniz bir işi yapıyorsanız yorulmak bir yana dinlenmiş ve de rahatlamış oluyorsunuz.

    Her çalışan bayan gibi şafağın alacakaranlığında kalkıyorum. Kahvaltı hazırla, evdekileri doyur, masayı topla, evden çıkıp koşturarak servise yetiş, işe git, 10 saat  çalış, akşam eve gel, yemek yap, sofrayı hazırla, yemek servisi, masayı topla, bulaşıkları yıka, diğer ev işlerinden ütü çamaşır vs. gibi sırada olanları hallet falan derken epey yoruluyor insan doğal olarak. Tüm bunları hallettikten sonra azıcık vakit kaldıysa ne mutlu bana.

    Sıra geldi dinlenmeye :) Hiç vakit kaybetmeden örgü örme vakti. O kadar iş yaptıktan sonra örgü işi beni adeta dinlendiriyor. Hele TV de sevdiğim bir dizide varsa extra bonus oluyor. Hem izle, hem ör gari...

    En çok tercih ettiğim örgü türleri ise minik minik bebekler için mini mini bereler, şapkalar ve yelekler. İlk blog yazımda severek ördüğüm bebek ve çocuk örgülerimden bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim. Yorum ve eleştirilerizi beklerim...

    http://www.facebook.com/bebekvecocukorguleri

     

     

     

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1523
    Kayıt tarihi
    : 30.12.14
     
     

    Çanakkale' de doğup büyüdüm ve yine orada ikamet edip çalışıyorum. El sanatları ve örgü işleri en..