Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Bebekler hiç büyümezlermiş!!

Bebekler hiç büyümezlermiş!!
 

Anne çok yakında benim de bebeğim olacak, bırak artık bana ikide bir bebeğim demeyi!

Hem utanıyorum bu sözlerinden.

Tek tük de olsa sakalım çıktı, bıyık bile bıraktım!

Sadece sen bebeğim demeyesin diye!

Hiç kazık kadar adam bebek olur mu?

Tamam, tamam soğuk havalarda sıkı giyineceğim!

Tamam anne tamam, merak etme!

Yağmurlu havalarda üşütmeyeceğim!
Bırak artık peşimi, ben de baba sayılırım artık!

Yani öyle işledin ki evlat sevgisini!

Hiç kuşkun olmasın, aynen senin yolundan gideceğim!

Önce saygı ve sevgiyi öğreteceğim çocuklarıma!

Ve hayatta başarılı olmak adına, hemen herşeyi!

Daha şimdiden Milliyet Gazetesi'nin genel kültür ansiklopedisi fasiküllerinden biriktiriyorum.

Az kaldı bitmesine!

Torununun doğmasına yetişti yetişecek!

Onları ciltleteceğim!

Kitaplığımda yerleri bile hazır, sığarlar inşallah!

Dile kolay tam on sekiz cilt!

Onları bir okurlarsa kim tutar bizi?

Büyük adam olurlar!

Hem hemen arkasından hayvanlar alemi fasikülleri başlıyor!

Onlarda ne, ne işe yararlar boş yere kalabalık etmesinler deme!

Hayvan sevgisini küçümsemek olur mu hiç?

Bunları bize sen öğrettin unuttun mu?

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..