Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bebekler neden ölüyor?

Bebekler neden ölüyor?
 

Bir baba Adayı olarak dün geceki haber programlarında görmüş olduğum görüntüler beni dehşete düşürdü. Haber şu;Dr.Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesinde son iki haftada ölen, yeni doğan 20 bebek.
Klinik şefi Prof.Dr.Uğur Dilmenin açıklamalarını hayretle izledim, dediğine göre ölen bebeklerin hepsi prematüre ve bin gramın altında olduğu için ölmüş. Bu hastanede yılda 24 bin bebek, evet yanlış duymadınız yılda 24 bin bebek dünyaya geldiği söyleniyor, Daha önce hiç böyle bir vaka ile karşılaşılmamış da şimdimi olmuş bunların tümü. Kendinizi kurtarmaya çalıştığınız apaçık ortada.Yazık değil mi o çocuğu 9 ay karnında besleyen taşıyan anneye, yazık değil mi doğacak çocuğu için gece gündüz çalışıp didinen babaya. Neden Ameliyathanelerinizin hijyene ve sağlığa aykırı olduğu halde doğum yaptırıyorsunuz, bunun hesabını kim verecek?Sayın doktorlar herşey para değildir, yitirilen canları geri getirmeye hiçbirinizin gücü yetmez, eğer ortada sağlığı ve hastayı tehdit eden bir durum varsa lütfen devletimizden yardım isteyiniz. Benim gibi baba adayı olan herkesin konuya bakış açısı farklı olmayacaktır eminim. Lütfen bu işin sorumluları bulunsun ve hesap sorulsun.

 
Toplam blog
: 33
: 699
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

1976 Amasya doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum, Anadolu üniversitesi Turizm ve Otelcilik mezunuyum..