Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Beceriksiz kediden çilekli milkshake tarifi

Beceriksiz kediden çilekli milkshake tarifi
 

Mutfak sanatları konusunda olağanüstü, hatta değil olağanüstü sıradan bile bir yeteneğe sahip değilim bunu biliyoruz. Hergün hayatımda var olan çeşitli insanlar tarafından bu yeteneksizliğimin yüzüme vurulması kalbimi kırmıyor, çünkü ben kediyim, dolayısıyla da vurdumduymazım kendimle ilgili konularda. Fakat tüm beceriksizliğime ve sakarlığıma rağmen, boyumdan büyük işlere kalkışmaktan vazgeçemiyorum. Sanırım kimisi için adrenalin bungee jumping yapmakken, benim için mutfakta birşeyler hazırlamaktır. Hiç şaşmaz her seferinde ev kazası olasılığıyla karşı karşıya kalıyorum.
Son tehlikeyi geçen milkshake hazırlarken atlattım ama yaşadığım heyecanı ve sonrasında keyifle yudumlanan milkshakeimin harika tadına değer.
İşte Kedi'nin milkshake tarifi:

1. Bir kutu vanilyalı dondurma (isteyen çikolatalı da alabilir, karışmam)
2. 2 -3 bardak süt
3. çilek (canınız ne kadar isterse
4. 1 bir adet muz

Evde blender varsa işiniz çok kolay, ancak benim gibi bir sakarsanız adrenalinle tanışırsınız. Yoksa (ki bende yoktu) mikserle de bu işi halledebilirsiniz. Fakat uyarı : MİKSERİN O TELLERİ DÖNERKEN ÇİLEK VE DONDURMANIN CAZİBESİNE KAPILIP PARMAĞINIZI TELLERE DEĞDİRMEYE ÇALIŞIP ALMAYA KALKMAYINIZ!PARMAKLARINIZ KOPABİLİR. Merak etmeyin parmaklarım kopmadı, ama nasıl kendimden geçmişsem salak gibi parmaklarımdan oluyor, kedi parmaklı milkshake hazırlıyordum. Neyse ki son anda giden aklım başıma geldi de parmaklarımı kurtardım.

Böylece benim mutfakta var olmam genel tehlike arz ettiğini bir kez daha kanıtlamış oldum. Herşeye rağmen sıcak yaz günlerinde, eğer siz de benim gibi dondurma yemeyi çok sevmeyenlerdenseniz milkshake hazırlayın ve afiyetle için.

Rejim yapanlara kedisel uyarı: kalorisi boldur içerseniz spor yapın, yapmazsanız kulaklarımı çınlatmayın.

http://www.cosmoturk.com
http://www.turuncutime.com
http://www.calisankadinlar.com

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..