Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Bedava Kontör Kazanma yolları...

Bedava Kontör Kazanma yolları...
 

Abonenin fendi :)


Sabahın körü...

Üstelik Pazar...

Derin uykudayım...

Cep telefonum çalıyor..

''Anaaam !.. Hayırdır !..Yoksa 90'lık anam'a birşey mi oldu ?..''

''Allooo !..Bıyrııınnn !..''

'' Mesut Beyle mi görüşüyorum ?..''

'' Evet !..Hayırdır sabbah, sabbah !..(Aeuuuggghhh !..:Bendeki esneme sesi )

'' Lâdes Bank'tan arıyorum...Bankamızın size özel fırsatlarından yararlanmak istemez misiniz ?..''

'' Bak güzelim şu anda uyumak istiyorum !..'' ( Lades Bankın uygulamalarından nefret edip hesabı kesmiştim. )

''Ama , size büyük avantajlar sunuyoruz...Yeni kredi kartımızın vs....vs...''

Kapatıyorum...

Uykum kaçıyor !..

Uyumaya çalışıyorum...

Dalıyorum...

Bu kez, ev telefonum çalıyor...

'Bu sefer farklıdır ' diye koşuyorum...

'' Mesut Beyle mi görüşüyorum ?.. ''

'' Mmmeevvveeettt!..''

'' Lâdes Bank'tan arıyorum...Bankamızın size özel fırsatlarından yararlanmak istemez misiniz ?..''

'' Nnaayyııırrr...Nolamaaaaz !..Gidin başımdaaannn !..''

''Ama , size büyük avantajlar sunuyoruz...Yeni kredi kartımızın vs....vs...''

'' İstemem böyle kısmet...Kurtarın Yâ Râb !..''

'' Çaaattt !..'' (Kapatıyorum)

Terasa çıkıyorum...Serin havayı içime çekiyorum...

Arkadan eşim geliyor ...Sorgu-sual başlıyor...

'' Kimdi O !!..''

'' Bankacı ''

'' Hangi bankacı ?..''

''Lades Bank !..''

''Telefonuna bakcem !..''

''Al, dükkân senin!..''

''Hımm...Kim bu ?..''

'' Avanta kart vs...vs.. ''

'' Yok , bu işte bir - bit yeniği -var !..''

''Var !..''

''Ne var ?..''

'' Bit yeniği !..''

'' Kim bu ?.''

''Bankacı kız !.. ''

''Nerden tanıyor seni ?..Sabahın köründe !..''

''..........''

Kahvaltı boyunca, bu konuda eşimi aydınlatıyorum...

Sonunda, bana inanıyor...Güveniyor...

Saat :11.00...Yine cepten aranıyorum...

'' Mesut Beyle mi görüşüyorum ?.. ''

'' Evvvet..Bildiniz...Buyruuunn !..''

'' Lâdes Bank'tan arıyorum...Bankamızın size özel fırsatlarından yararlanmak istemez misiniz ?..''

'' Ne demek !..Kim istemez ki ?..''

Bu kez, eşimin yanında uzun uzun konuşarak işin gırgırını geçiyorum...

Anlamadım...Bir daha anlat...Hangi Bankaydı ?..Adresi neresi?..Amacınız ne ?..Bayıldım bu işe falan, filan !..

Tam 20 dak konuşmuşum...Ana'mın kızlık soyadının 2. harfine kadar soruyor...Ben tiyatroculuğumu konuşturuyorum...Hanımın suratı asık; dinliyor...Sonunda bankacı kız pes ediyor...Kapatıyor.

Eşim demez mi ?..

''Ayıp yahu !..Elin kızını makaraya aldın !..Bi daa yapma !..''

''Olur !..''

Gazetelerimi almaya gidiyorum...Bu kez bir mesaj geliyor...

Açıp bakıyorum...

'' Yabancı GSM'den arandınız...20 kontör kazandınız !..''


Bu iş, hanımın da hoşuna gidiyor...

Artık sorgu-sual de yok !..

Ne zaman ki ''Lades Bank '' arıyor; o zaman, eşim ayrı ;ben ayrı, uzun uzun konuşuyoruz...

Bazen sağır numarasına yatıyorum...Kızcağız, bağırarak anlatıyor...

Anamın kızlık soyadından ;ninemin dedesinin adının 3. harfine dek makara da makara !..

Bedava GSM 'ler cepte !..Her hafta , 50 kontör bedava...


. . . . . .

Üzgünüz !..Son günlerde aranmıyoruz...

Bankacı kızlar, 'Kimlerle dans ettiklerini ' anladılar.

Sen misin bizi sabahın köründe arayan ?..
 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..