Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Beddua edecek kadar küçülemedim

söyleyecek sözüm çoktu sana
bırakıp gittin bir veda etmeden
çekip gidişine üzüldüm amma
beddua edecekkadar küçülemedim

uykularımın kaçtığı gecelerde
çok üzüldüm aklıma geldikce
gidişin boğdu inanki hüzne
beddua edecekkadar küçülemedim

hep umut oldun besledim içimde
ne olur söyle bileyim suçum ne
yoldaş sanmıştım seni ömrüme
beddua edecekkadar küçülemedim

gidişin hüzne boğmadı desem yalandır
duyduğumda ağlamadım desem yalandır
ne olur bir haber et beni umut landır
beddua edecekkadar küçülemedim

sabrım çoktur bilirsin beklerim seni
seven gönülde geçermi aşkın demi
yükledin üstüme gittin kederi gamı
beddua edecekkadar küçülemedim

hasan gençay

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..