Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Beddua

Beddua
 

Seni sevmeme sebep olan, o sözlerin var ya

Bir daha ağzından dökülmesin

Sana aşık olduğum o gözler

Deniz deniz bakmasın

Sana bağlanmama neden olan o yürek

Bir daha kimse için atmasın

Döktüğüm gözyaşlarım kadar

Ağla sende ağla

Ne halde olduğumu merak etmeyen sen

Benim kadar yalnız, biçare kal.

Sensizlik korkutuyor beni

Sende bensizlikle kork.

Keşkem olmayacak diyen dillerin

Keşke diyerek inlesin ömrünce

Sana dokunamamak, sesini duyamamak kadar

Sende dokunama başka yüreklere

Sana yalvardığım kadar

Sende yalvar ömrünce

Gönlümdeki çiçekleri solduran sen

Asla çiçekler olmasın gönlünde

Az kalan ömrümüzü paylaşmak istemedin ya

Beni koydun , terk edilmiş öksüz gibi

Sende kalasın yapayalnız

Ben son nefesimde inleyeceğim

Senin adınla ya

Sende inim inim adımı sayıkla

Keşke keşke diye diye…

Beni diri diri toprağa gömdün ya

Yüreğin kaya olsun ömrünce

Sevginin adını anamaz olda

Çığlıklar kulağından eksik olmasın

Geceler boyu kulağında

Seni istemiyorum diye diye

Uyanıp baktığında

Huzur bulduğun bensizlik

Huzur vermesin sana

Ne yıldızın, ne de ayın olsun

Yağan yağmur iliklerine kadar ıslatsın

Kafana düşen dolu tanelerine kızma

Hepsi benim yüreğim

Soğuk ve sert

Bak ne haldeyim

Soğuk ve sert

DİLERİM…

 
Toplam blog
: 47
: 705
Kayıt tarihi
: 18.05.09
 
 

1968 İskenderun doğumluyum. 1988 yılında Hatay Eğitim Yüksek okulu Sınıf Öğretmenliği, 2002 Anadolu ..