Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Siyaset
 

Bedelli seçim

Bedelli seçim
 

AİLE SİGORTASI


12 Haziranda seçim var, ama ülke daha seçim havasına giremedi. Ortalık yeni, yeni, ısınıyor. Beklenenin aksine, ortamı ısıtan AKP eğil, CHP oluyor. AKP nin, ateşi düşmüş. Şu sıralar, AKP, CHP nin muhalifliğini yapıyor. Sanki roller değişti. CHP, nin, ortaya koyduğu her projeyi, önce Başbakan eleştiriyor, daha sonra, alt kademesi, Başbakandan aldıkları tüyolarla, eleştiriyi pekiştiriyorlar. Ama olmuyor. Pek de inandırıcı değiller. 

CHP nin projeleri, Türkiyenin çehresini değiştirecek yapıda projeler. Askerliğin, önce 9 aya, daha sonra 6 aya düşürülecek olması, bedelli askerliğin, sisteme dahil edilmesi ve üniversite öğrencilerinin, yaz tatillerinde askerliklerini yapacak olmaları, aile sigortası ile, yoksul ailelere bir nebze de olsa, onurlu bir yaşamın kapılarını açacak olması, az şeyler değil. Öyle anlaşılıyor ki, CHP nin bunlara benzer, başka projeleri de var ve CHP, Başbakanı daha çok şaşırtacak. Pek, , AKP CHP ye yeterince muhalefet yapabiliyor mu? Bence yapamıyor. Yapamıyor, çünkü ortaya koydukları bir şey yok. Savunmaları yanlış ve tutarsız. Bedelli askerliği, “seçimden sonra, referanduma götürürüz “ diyen Başbakan, kendi oğlu bedelli askerlik yaparken, bunu düşünmeliydi. 

Parası olanın 21 gün askerlik yapması, parası olmayanın, kısacık ömrünün 18 ayını askerlikte heba etmesi, hangi hak, hangi adalete sığar. Yoksulluk ve Askerlikten sonra, CHP, nin, Eğitim ve sağlık alanlarındaki projelerini de bekliyorum. CHP, nin, bizim insanımızdaki Avrupalı özlemini bitirmesini istiyorum. Türkiye nin, bir İslam ülkesi olarak, hem Orta doğu ya, hem Avrupa ya, hem de, tüm dünyaya örnek olmasını istiyorum. Ben, Arap özentisi istemiyorum. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..