Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Bedeni Güzel Olanın Ruhu da Güzel Olsaydı Güzellik mi Karakter mi Tartışması Olmazdı

Bedeni Güzel Olanın Ruhu da Güzel Olsaydı Güzellik mi Karakter mi Tartışması Olmazdı
 

Hem bedeni hem de ruhu güzel olan pek yok binde bir. Kiminin bedeni güzel kiminin ruhu. Kimi de benim gibi biraz ondan biraz ondan.

Ve sürüp giden bir tartışma: Beden güzelliği mi daha önemli, ruh güzelliği(karakter) mi?

Biraz ondan biraz ondan bence pek makbul değil çünkü bir şeyin azı bir şeye yaramaz; ya güzel ol ya da kişilikli ama biri tam olsun.

İnsanların bizi normal olarak kabul etmelerinin anlamı yoktur, bizden etkilenmeleri önemlidir; güzelliğimizden ya da kişiliğimizden.

Bu ikisinden birine etkileyici şekilde sahip olamayanlar başka yollarla insanların dikkatini çekmeye çalışmışlardır(başarı, esprili kişilik, sanat vs.) Ben bu guruba giriyorum.

Güzel değilsen iyi insan ol durumu var ama iyi(karakterli) insan olmak kişinin elinde değil, yaratılışına bağlı. Yani karakterli dediğimiz kimselerin genetik yapısı bu özelliğe (karakterlilik) uygun, değilse olamaz olmaya çalışır ya da öyleymiş gibi görünür.

Güzellik mi karakter mi tartışması önemli, güzel olanlar güzellik önemli derler güzel olmayanlar karakter önemli derler.

Ben yüzeysel maddeci görüşe sahip bir insanım, benim için karakterin hiçbir anlamı yoktur, her karakter anlamlıdır. Bu arada kötülük karaktersizliktir, kötünün karakteri yoktur. Yani Allah beni güzel olarak yaratsaydı şikâyet etmezdim!

Çoğunluk bizde, biraz güzellik biraz karakter. Beni mutlu etmeyen bir kişilik, birinden biri olsaydı da diğeri olmasaydı; çiçeklerim açsın da varsın çakıl dikenlerim olsun. Ben kadın olsaydım dişi şeytan olurdum!

Beden güzeli de değerli ruh güzeli de ama bize nasıl bakıldığını bilmiyorum. Herkes benim gibi karamsar değil ne güzel işte her ikisinden de var (beden güzelliği ve ruh güzelliği) diyenler olabilir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..