Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Bedenimde

Aklımda kalbimde bedenimde
Taşıdım seni günler boyu
Aldığım her nefeste
Her an her yerde
Seni düşündüğümü
Her şeyin,
Seni hatırlattığını
Yüreğim senin sevginin ateşini aldı
Güneş doğuyor yeşil gözlerimde
Gözlerim dalmış
Sadece seni düşünebiliyor
Bilemiyorum, bana neler oluyor?
Gözlerim nemli
Düşünceli
Dalgın
Sadece senin için
Öyküler şiirler yazıyorum
Sevgi cümleleri kuruyorum
Yazıyorum sonra besteliyorum
Yine de burnumun
Direği sızlıyor
Baktığım gezindiğim yerlerde
Gözlerim seni arıyor
Çünkü seni çok özlüyorum…

Hikmet Metin Çavdar
20.08.2001 Saat:18.25 

 
Toplam blog
: 38
: 839
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1952 yılında Bursa'da doğdum, uzun süre yönetlcilik ve Sendika Başkanlığı yaptım. Politika Gazete..