Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bedenimiz sadece bizimdir !

Bedenimiz sadece bizimdir !
 

Bedenim, bedenim... Benim güzel ve tasarrufu sadece bana ait bedenim benim...


Ve Hazret buyurdu :

Kadınlar en az üç çocuk doğura… Allah bereketini verir.

Ne oldu?

Bilmediğimiz bir şey mi oldu ?

Her yüz kişiden en az 10’ u işsiz değil mi artık ?

Ya gizli işsizler ordusu ?

Asgari ücret, yoksulluk sınırının üstüne mi çıktı yoksa ?

Kişi başına düşen gelir mi arttı yoksa bir gecede ?

Ya cari açık dengesi ?

Eğitim ve sağlığa ayrılan payı mı artırdınız haberimiz yokken, sosyal devletçiliğiniz mi düştü akıllarınıza ?

Duydum ki Bayrampaşa cezaevi dolmuş taşıyormuş…Ranzalar üç kata çıkmış, yemekhaneye bile ranzalar konmuş.

Sokak çocukları, yetiştirme yurtları rezaleti ?

Kız çocuklarının eğitim/eğitimsizlik meselesi ?

Okuma-yazma bile bilmeyen kadınlar mı doğurup büyütecek üç çocuğu ?

Çalışan kadına ücretsiz kreş politikasına mı karar verildi yoksa ?

Eşit işe eşit ücret, vergi iadesi , ucuz kredi , iş ve siyaset kotası mı koyuyorsunuz kadına ?

Siz biliyor musunuz, bir çocuğun büyümesi ve yetişmesi, bir kadının hayatından kaç seneyi götürür?

Hiç denediniz mi ?

Mahkemelerin boşanan kadına çocuğu ile birlikte kaç kuruş nafaka hükmettiğinden haberiniz var mı ?

Sorunu "varsıl bir erkeğe dört yoksul kadın " la mı çözeceksiniz yoksa ?

Duydum ki, sözde sivil anayasadan doğum kontrolünü kaldırıyormuşsunuz.

Yakında kürtajı da yeniden yasaklarsınız siz !

Birileri bu çocuklara okusun diye ABD’de burs mu verecek, iş yapsın diye de bedava gemi ?

Ya evden sokağa atılan , aile içi şiddete uğrayan kadın ve çocuklar ?

6 kadın sığınma evine karşılık 64 genelev !

Genelev sayısını mı artıracaksınız yoksa, çocuk artırma sayısına kesin çözüm olarak ?

Mussolini’de aynı öneriyi getirmişti savaş zamanı .

Bülent Ersoy’un pembe nüfus cüzdanı, ne kadar da sahici . Yürek meselesi kadınlık, yürek…

Türkiyenin en büyük sorunu, eğitimsiz, işsiz ve vasıfsız nüfusun hızla artışı iken…

Bedenlerimiz üzerinde, hükmetme cesaretini kim veriyor hükmedenlere ?

ABD ye adam mı lazım yoksa ?

Kadını , kutsal analık sosları ile süsleyip eve kapatma politikaları bunlar !

Ve gündemi saptırma !

Sakın yemeyin, yedirtmeyin !

Bedenimiz, rahmimiz ve geleceğimiz sadece bizimdir !

" Bana bak, Başbakan

Tepemizi attırma

Sıkıysa sen yat kuluçkaya ! " *





* Meydanlardaki 8 mart sloganlarından

 
Toplam blog
: 171
: 2319
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Düşünen, üreten, kendine, insana, çağına sorumlu, tavırlı, taraflı , çağdaş ve yüzü aydınlığa dön..