Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Bedenin oyunları

Bedenin oyunları
 

Bu sabah uyandığımda her yer karanlıktı. Gecenin gündüze karşı dorukta olduğu gün. Bedenim olanca gücüyle mıknatıs gibi çeken yatağa yapışmaya çalışırken, aklım onu önce ayağa kaldırdı. Sonra ona direktifler vermeye başladı. Atışma sürdü gitti kim kazandı sizce? Öğrenmek ister misiniz?

-Yüzünü yıka,gözlerini aç, hadi ama dikkatini topla ,diğer sabahlardan farkı yok zaman akışının

-Saçmalama; neden karanlık o zaman,hem bugün daha soğuk. Ben istemezsem sen çalışamazsın

-Hadi canım, şimdi ne yaptığımı zannediyorsun?Fazla konuşma;yalnızca karanlık oluşu, görevlerini yerine getirmene engel değil biliyorsun. Hadi çık artık evden. Göreceksin başladıktan sonra güne ,raydaki tren gibi her şey yolunda gidecek.

..........Evden çıkıp yola koyulurlar.

-Ben üşüyorum.

-Çabuk yürü o zaman ,sallanma

....yine kontrol akıldadır. Hızlı adımlarla iş yerine gelinir.Sıcak ortam yine bedenin mızmızlığını artırır.

-Of ne güzel sıcak,fazla hareket etmezsem daha az enerji sarfederim.Yarı uyur gibi.

-Olmazzz,kalk daha çok hareket et .Bilmiyor musun ?enerji kullanınca yerine yenisini üretirsin. Bu seni daha sağlıklı dinç yapar. Bütün gün geçmez böyle tembel tembel. Hem şimdi senin için çikulata alacağım anlaştık mı?

-Tamam of of bir rahat bırakmıyorsun beni.Ama ben yapacağımı bilirim. Daha az enerji üretip seni susturacağım.O zaman böyle gevezelik yapamayacaksın.

-Hıı ..ne oluyor bana ne deeen koo nuuu şaa mııı yoooo ruuum.

-Üzgünüm .Ah keşke.. biraz daha dinlenmeye fırsatım olsaydı bunları yaşamazdın''akıllım''. Sen de haklısın ''kurallar'' var.Ama ne yazık ki beni kurallar hiç ilgilendirmiyor.

 
Toplam blog
: 24
: 763
Kayıt tarihi
: 18.12.06
 
 

1966 yılında doğdum.  ..