Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '06

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Beğendiğim karizmalar

Beğendiğim karizmalar
 

Bu sabah eşim ben çıkıyorum Semacım hoşçakal derken karizma geldi aklıma.. Takım elbisenin içinde eğilip yanağımdan öperken beni etkileyen neydi..

Düşünmeye başladım karizma nedir diye. Bana göre karizmanın tarifini çoğu kişi yanlış yapıyor ya da yanlış biliyor. Markadır, modadır, zenginliktir, jöleli trend saç modelidir vs vs gibi somut objelere sahip kişileri karizma diye düşünüyorlar.

Erkeklerde karizma, bayanlarda asalet makbuldur

Bir erkekte karizma; Davranıştır, duruştur, bakıştır, ses tonudur, bilgidir, özgüvendir, hal ve hareketlerdir. Tüm bunların bir arada bulunmasıyla doğal süreçte kişinin karekterine yansır. Yani tiple giyinmeyle markayla olabilen bir olgu değildir.Kişide varsa doğal olarak ortaya çıkar.

Zorla karizma olmaya çalışanlar yada olduğunu zannedenlerin karizmaları balon gibi şişer şişer ve sonunda söner. Kısa sürer kalıcı olmaz. Fakat doğuştan karizmalar ölene kadar karizmalarını üzerinde taşırlar.

Birde bana göre Karizmalar kendi aralarında kategorilere ayrılıyorlar .Çirkin karizmalar, Sevimli karizmalar, Yakışıklı karizmalar gibi.. Bu kategorileri daha da genişletebiliriz. Mesela; (şımarık karizmalar, komik karizmalar, sportmen karizmalar gibi ).... Bu benim kendi görüşüm.. Umarım alınan olmaz..

İlk üç karizma tipini açalım,

ÇİRKİN KARİZMALAR;

* Cem Hakko

* Okan Bayülgen

* Ferhat Göçer

*Burhan Öcal

*Mustafa Erdoğan

* Bülent Eczacıbaşı

* Rahmi Koç

*Hulki Cevizoğlu

*İlker İnanoğlu

*Güneri Civaoğlu

Çirkin kategorisinde sıraladığım için umarım alınmazlar .Karizmanın çirkinliği yok ettiğini ve bu tip karizmaların bayanların daha çok ilgisini çektiğini söyleyebilirim.

SEVİMLİ KARİZMALAR;

* Ali Babacan

*Recep Akdağ

*Beyazıt Öztürk

*Mehmet Aslantuğ

*Kıraç

* Tanıl Küçük

Eminim sevimli kategorisinde daha çok karizmalar var fakat şuan aklıma gelen buisimler...

YAKIŞIKLI KARİZMALAR;

*Tabiki en büyük yakışıklı karizma ATATÜRK

*Kenan Işık

*Fatih Terim

* R.Tayyip Erdoğan

*Kenan Evren

*Oğuz Satıcı

* Mehmet Ağar

*Erkan Mumcu

*Orhan Gencebay

* Tabi ki birde benim eşim :)

Hoş bir blog tadında birbirinden değerli isimlerinde hoşgörülerine sığınarak sizlerle paylaşmak istedim. Tabiki bunlar göreceli bir kavramdır. Benim TOP 10 listem bu...

Tümüne sevgi ve saygılarımı iletiyorum.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..