Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beğendiğimi O da Beğensin

Bir şeyi o kadar çok beğenmiş ki bana da gösterecek. Yakınım, dostum, üstelik gözleri parlıyor nasıl beğenmedim deyim?

Ama bu normal bir davranış değil ki, sen beğendinse beğendim, niye illa benim de beğenmemi istiyorsun!

Anlamıyorsun diyor, sen ne bilirsin diyor, hatta küsüyor…

Herkesin zevki farklı senin hoşuna giden benim hoşuma gitmeyebilir; benim beğenmemem sorun oluyor da niye senin beğendirmeye çalışman sorun olmuyor?

Çok beğendiğim bir şeyi belki sen de beğenirsin istersen bir bak, korka korka o da…

Görmüşse, bakmışsa beğendiğini kendi söylesin…

“Bu dizi o kadar güzel ki…” Kıramıyorsun; o izledi ben uyudum!

Önemli gördüğümüz kişileri eve davet ettik ve akrabalara da “Bize kim geldi biliyor musunuz? Siz de gelin” dedik. Akrabam açtı telefonu “Bana ne senin tanıdığından…” diye beni bir rezil etti ki…

Aynı şey işte…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..