Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '12

 
Kategori
TV Programları
 

Behzat Ç. - Bir intikam hikayesi

Behzat Ç. - Bir intikam hikayesi
 

Uzun bir aradan sonra hasret bitti ve Behzat Ç.’nin yeni sezonu dün akşam itibarıyle başladı. Arkadaşlar arasında genel kanımız bu sezon Behzat’ın Max Payne’e bağlayacağı şeklindeydi, nitekim öyle de oldu (bilgisayar oyunlarına aşina olmayan okuyucuya google ödevi: Max Payne). Tam kızıyla yaşadığı problemli ilişkide hatalarını anlayıp ilişkilerini düzeltmek için bir adım atmaya karar verdiği sırada kızının intihar etmesi, kızını öldürenin terk edip gittiği bir sevgilisinden olan kızının olduğunu öğrenmesi, biz seninle mutsuz oluruz diyen kadının çekip gitmesi, ben seninle mutsuzluğa da varım diyen kadınla tam mutluluğu yakalayacakken kadının öldürülmesi... İnsan taş olsa çatlar, ki Behzat da çatlayıp parçalara bölündü sonunda. Dünkü bölümde bu ruh hali çok iyi yansıtıldı. Behzat’ın ikinci sezonda başlayan içsel kişilik bölünmesi, Behzat’ın tüm bu kişilikleriyle (korkak Behzat, deliliğin kıyısındaki Behzat, kararsız Behzat, agresif Behzat, katil Behzat,...) karşılıklı diyaloglara başlamasıyla dizi daha derin ve karanlık bir havaya büründü.  

Behzat'ın "dark side"a geçmesiyle birlikte seri katil'e bağlayarak intikam almaya başlaması Behzat Ç. izleyicilerine heyecan dolu bir sezon vaad ediyor ama bir yandan da tüm sezon boyunca Behzat'ın bölünmüş kişiliklerinin hangisinin yaptığının gerçek hangisinin hayal ürünü olduğunu anlamaya çalışmakla geçireceğiz gibi gözüküyor. Dizinin senaristi Ercan Mehmet Erdem ’in kafasına ulaşmak için neyi ne kadar içmemiz gerektiğini bilmiyorum ama mükemmele yakın bir iş çıkarıyor, aklına ve emeğine sağlık (mükemmele yakın diyorum zira dün akşam dizi boyunca birayı mozaikleyip silahı mozaiklemeyen kafaya birinciliği verdim. Bira'nın silahtan daha zararlı olduğuna inanan bu kafaya ulaşılmaz).

Bu sene son sezon olması sebebiyle hüzünlü bir sene. Televizyon tarihimizdeki gelmiş geçmiş en başarılı yapımlardan birine elveda diyeceğiz.  Dizinin son bölümünün yayınlanacağı hafta garip bir ruh haline bürünebilirim (korkak Umut, agresif Umut, hüzünbaz Umut...vs) dolayısıyla şimdiden beni mazur görün. Tüm Behzat Ç. izleyicilerine heyecan dolu bir sezon diliyorum.   

 
Toplam blog
: 89
: 618
Kayıt tarihi
: 16.12.06
 
 

İlk kitabımı, 'Pal Sokağı Çocukları'nı okuduğumdan beri yazıyorum. Yazmak beni o çocuklar gibi öz..