Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
TV Programları
 

Behzat Ç.nin hikayesi

Sıcağı sıcağına Bir Ankara Polisiyesi Behzat Ç.nin ikinci bölümüne değinmek istiyorum. İlk bölümde pek dikkat etmemiştim ama bu bölümde bayağı şoka uğradığımı söylemeliyim. Ve Ankara Emniyet Müdürlüğü bu konularda çıkıp birşeyler söyleyecek mi bekleyeceğim.

Bir kere; O polis kılığındaki genç zibidilerin insanlara o şekilde davranmaya ne hakları var? Ki demokratik bir toplum olma yolunda hızla ilerlediğimizi düşünürken... Herkese en baştan suçlu gibi muamele edip "höt zöt..." etme hakkını nereden buluyorlar? Bir doktorun evini basıp, adamın boğazına taş dolu bir çuval bağlayıp taa eski zamanlardakini örnek alarak tehditle konuşturmalar, "arama izni alayım efendim" diyen genç bayan polise, "hele biz bir konuşturalım izni sonra alırız" demeler... Hele Behzat Ç.nin bilerek ve yetkisi olmadan bir suçluyu vurmasından sonra bir il emniyet müdürünün "bir kılıfını bulur seni çıkarırız" cümlesinin gerçek olması...

İnanın bana ben o diziyi seyrederken tüylerime kadar ürperdim. Ya suçsuz olduğum halde böylesi polisler bizleri de bulursa diye...

Bir ulusal kanal, böyle tehlikeli yönlendirmeler yapan böylesi bir diziyi nasıl ekranlara getirir. Radyo Televizyon Denetleme Kurumu'nun bu dizi hakkında derhal gereğini yapması gerekir. Böyle bir diziyi yayınlamak, böylesine polislerin özlendiğine dair bir ipucu mu vermeli bize... ALLAH KORUSUN... ALLAH KORUSUN...

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..