Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Bekara karı boşamak kolay!

Bekara karı boşamak kolay!
 

Demek evli olunca böyle olmuyomuş!


 Geçenlerde gecenin geç bir saatinde, bir meslektaşımın, reklam sektöründen bir arkadaşımın ofisindeyiz. Saat geceninin 0.30'u... Hem laflıyoruz; hem arkadaşımın işini yetiştirmeye çalışıyoruz. Laf lafı açıyor ve başlıyor en koyusundan bir kanka muhabbeti:..

Ben: Lan oğlum! Gecenin bu saatinde ne işiniz var sizin bu ofiste?

Arkadaşım: Niye? Ne olmuş ki lan?

Ben: Kardeşim! Siz evli değil misiniz?

Arkadaşım: Heeee! Evliyiz!..

Ben: Ben sizin gibi evli olsam... Bırak bu saate ofiste olmayı... Hatunun koynundan çıkmam bile beee!

Arkadaşım: Oğlum!.. Evli olunca... Sen... Her dakka, her saniye icraat mı olur sanırsın?

Ben: Olmaz mı ki?!!

Arkadaşım: ı- ııh olmaz!

Ben: Niye ki?!!

Arkadaşım: Oğlum!...

Ben: Ne var kardeşim?

Arkadaşım: İlk 5 - 6 ay tamam... Hemen hemen her gece full çekersin de!..

Ben: Eeee!

Arkadaşım: İlk 5 - 6 aydan sonra başlar bütün arıza!

Ben: ????

Arkadaşım: Yok!... Başım ağrıyo!.. Yok!... karnım ağrıyo! ... yok!.. Annem geldi; ona üzüldüm... Yok! Annen geldi; strese girdim! Bu gün canım istemiyo!... Say, sayabildiğin kadar anasını satayım!

Ben:????

Arkadaşım: Zaten ayda ortalama 1 hafta arızaları var!.. Resmi bayramları, dini bayramları, pazarları, 23 Nisanı'nı, 19 Mayısı'nı, bi de yılbaşını, yaş gününü çıktın mı?..

Ben:????

Arkadaşım: Kaldı mı sana 10 gün?!!

Ben: Kaldı! Kaldı!

Arkadaşım: Ee sen de insansım di mi?

Ben : Di!..

Arkadaşım: O kalan 10 günün yarısında da senin canın istemese... Ya da yorgun veya hasta olsan!..

Ben: Vah! Vahhhhh !.. Ki vahhhh! Desene arkadaşım... Sen... Daha bu genç yaşta erken emekli oldun!

Arkadaşım: Ee, Sen ne sandın oğlum! Evliyiz diye!..

Ben: Eğer durum gerçekten böyleyse!.. Yok anacım! Ben bari bekar kalayım!

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..