Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bekarım

Bekarım
 

Aldatanların en önemli ortak yalanı:

Yüzükler parmaktan çıkarılarak karşı tarafa, ' bekarım ' yalanı atılır.

Yüzük parmaktan çıktıktan sonra büyüsü bozulur diye bir inanış var. Bu doğru olabilir mi acaba?

Çok saçma belki ama ben de büyünün bozulacağına inananlardanım. O yüzük parmaktan bir kez çıktı mı bir daha asla eskisi gibi olmaz.

Aşk, sevgi, saygı yüzükle birlikte kaybolur gider. Seven hiç kimse yüzüğün parmaktan çıkması taraftarı değildir. Doğru olan da budur zaten.

' Ben ona güveniyorum, kıskanmıyorum, yüzüğü parmağında taşıması şart değil ' diye düşünenler olabilir. Onlar hangi gezegenin insanlarıdır bilemiyorum. Benim gezegenimden olmadıkları kesin.

‘ Kıskançlık ‘ hastalıktır diyorlar. Bence de tam tersi, insan sevdiğini kıskanmazsa bir acayiplik var demektir. Birlikte olduğum erkek beni kıskanmıyorsa benim mantığıma göre beni sevmiyordur.

Kendim için düşündüğümde de durum aynı. Sevdiğim erkeği elbette kıskanırım. Ama sevmiyorsam hiç de kıskanmam.

Güvenmek ve kıskanmak çok farklı kavramlar, ama zaman geçtikçe bu kavramlar birbirine karıştı.

Kıskançlığın fazlası elbette sakıncalı ama güvenin fazlası da bir o kadar sakıncalı.

Gözü kapalı güvenen insanların sonlarını görüyoruz, hep üzülen aldatılan taraf olmaktan kurtulamıyorlar.

Bu demek oluyor ki ne fazla kıskanacaksınız ne de fazla güveneceksiniz. Herşey dozunda ve yerinde güzel.

Konumuza geri dönecek olursak, ' Gazozuma ilaç attı ' isimli yazımda ' aldatanların ortak yalanları ' ni anlattık

Aldatanların en önemli ortak yalanları ise kendilerini karşı tarafa ' bekarım ' diye tanıtmaları.


Ta ki gerçek ortaya çıkıncaya kadar…

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/bekarim/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..