Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Bekarlık iyiydi!

Aslında şimdi niyetimde bizim Ertuğrul’un kitaplarını kaplamak vardı!

Üşendim!

Zaten tek başına da olmuyor! Kaplıklar kayıyor!

Dün akşam Ali ben kaplarım kitapları dedi çıktı evden gece yarısı geldi. Tedirgin uyuyordum! Kalkacak Ertuğrul yataktan isyan edecek!

“Niye kaplamadınız kitaplarımı? Öğretmenim kızacak şimdi! Gitmiyorum okula işte!”

Uyuyorum ama kulağım açık!

Ses çıkmadı! Meğer öğretmeni bir hafta süre tanımış!

Hanım da bana yükleniyordu!

“Sen kapla kitapları! Başkasına bakma kaplasın diye! Akşama kadar ne iş yapıyorsun!”

Geçen kızdırdı beni!

“ Getir ulan pasaportlarımı! İki pasaport doldurmuşum! Yirmiye yakın da ev yapmışım ötede beride! İki yıl da otoyolda iş yaptım, hala ömründe ne iş yaptın diyorsun! Benim gibiler emekli şimdi!” Dedim!

Sustu!

Ramazan geceleri ekmeği bile ben gider alırdım!

“Sen git sen! Bunlar gider altı yanık ekmek alır gelirler!”

Dünya nankör olmuş arkadaş!

Oğluna yaranamazsın!

Kızına yaranamazsın!

Hanımın zaten başta! ( sonradan aklıma geldiği için sonda yazdım!)

Bekarlık iyiydi yahu!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..