Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '18

 
Kategori
Güncel
 

Bekir Bozdağ, İnce’nin “Ben Hacıyım” Sözünü Eleştirmiş, Siz Ne Kadar Demokratsanız O da O Kadar Hacı

Bekir Bozdağ, İnce’nin “Ben Hacıyım” Sözünü Eleştirmiş, Siz Ne Kadar Demokratsanız O da O Kadar Hacı
 

Kişilerin demokrat olup olmadığı, hele hele ne kadar dindar olduğu konusunda konuşmak doğru değil.

Sayın Muharrem İnce ben hacıyım dediyse hacca gitti mi bilmiyorum beyanı onu ilgilendirir, samimiyetini de sorgulayacak biz değiliz.

Hani seçim ortamında rakipler birbirlerini alt edebilmek için siyaseten konuşabiliyorlarsa bizim için de seçim ortamı düşüncelerimizi söyleriz.

Sayın Bekir Bozdağ Muharrem İnce’nin hacılığını sorguluyorsa birbirinize pek de söyleyecek bir şeyiniz yok gibi. O, hacıyım diyor siz de demokratım. İkisi de doğrudur ama ne kadar demokrat ne kadar hacı.

Hacı olmanın ölçüsü var hacca gidersen hacı olursun ama demokratlığın hele de dindarlığın ölçüsü olmaz, olur da biz karar veremeyiz.

Buradaki eleştiri ”Siz dindar biri değilsiniz ki hacı olasınız” anlamındaysa bu, kişilerin inancını yagılamak olur. Ama öte yandan eğer öyleyse hacca gitmedin denilebilir.

Demokratlığın da göstergeleri var, öyle ben demokratım demekle demokrat olunmuyor. Bu değerlendirmeler ışığında iki tarafın da birbirine söyleyecek sözü yok.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..