Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
İstanbul
 

Bekle beni emi :)

Bekle beni emi :)
 

Yine bir İstanbul macerasına atılıyorum. Bu sefer ne soluklar ne heyecanlar yaşayacağım bende bilemiyorum. Ama 3 hafta boyunca İstanbul'da olmak beni şimdiden heyecanlandırıyor. Artık evde oturma devri bitti ve yeni bir iş deneyimi beni bekliyor. Umarım geçen seferler de gidişim gibi İstanbulu keşfetme zamanım ve fırsatım olur. Bu gece adanada şimdilik son gecem artık İstanbul gecelerinde olmak onu hissetmek ve bu sefer daha farklı duygularla dönmek istiyorum ordan. Umarım yine trafikten dolayı çileden çıkmaz ve rahat bir eğitim dönemi geçiririm diye umuyorum.

Umarım dönüş aşamasında hem hüzünü hemde mutluluğu doya doya yaşarım.Bu heyecanımı ve mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.Sanki hayatında ilk giden biri olarak çok heyecanlıyım ve yeni oyuncak alınmış bir çoçuk gibi kıpır kıpır içim şuan.İstanbulda en çok simit yemeği özledim varır varmaz ilk işim simit yemek olacak ve umarım çok soğuk olmaz istanbul.Malum ılıman bir iklimden gelen bir insan olarak Hasta olmak istemiyorum oralarda.

Ayrıca tüm annelerin anneler gününü burdan kutlamak istiyorum. İyi ki varsınız iyi ki anne kokusunu bize tattırdınız. Sizler bizim herşeyimizsiniz.Tüm annelerin ellerinden öpüyorum.

İstanbul dönüşü tüm duygularımı sizlerle paylaşmak istiyorum tekrar.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 13
: 594
Kayıt tarihi
: 27.03.08
 
 

1981 yılında Kadirli'de doğdum. Konya Selçuk sosyoloji mezunuyum. Şuan ailemle beraber yaşıyorum. ..