Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Bekle

Bir an sesini duydum sandım karanlıklarda,
Uyandım baktım, yine yoksun yanımda,
İsyan ettim birden, "Yine mi sadece rüya",
Ellerim ellerini arar ama onlar çok uzakta.

Kağıdı kalemi aldım yine elime,
Yazdım satırlarımı ama sinmedi içime,
Uzaklarda olsan da her satır doldu seninle,
Her satır güç verdi adınla atan bu kalbe.

Yine rüyaymış dedim, rüyaymış sadece,
Yine ulaşamamışsım o ellere,
Avutmaya çalıştı beni tek bir kelime,
Bekle, sadece bekle.

Bekliyorum, o gün elbet gelecek,
Elbet ellerim ellerine değecek,
Rüya kadar güzel ama bu sefer gerçek,
Bekliyorum seni, beklediğime değecek.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..