Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Beklediğime değmeli hayat...

Beklediğime değmeli hayat...
 

Gün yüzü göstermeli en azından hayat
Karanlık dünyam aydınlanmalı yeri geldiğinde
Birde artık sevdiğim olmalı yanımda
Kısaca beklediğimede değmeli hayat


Kalabalıktaki yalnızlıktır derdim
Kime ne derim ne diyeyim
Aldığım soluğun ne değeri varki
Nefes almamada değmeli hayat


Uzun yollar kat ettim şu hayatta
Tanıklık ettiğim maskeli suratlar
Hep aradım hak edeni durmadan
Artık aradığımada değmeli hayat


Susuyorum konuşmuyorum bile artık
Gördüğüm kalpler hem üzgün hem kırık
Anlamaya çalışmaya kalmadı takatim
Anladıklarıma da değmeli hayat


Leylada koştu aşk için
Mecnun çöller aştı onun için
Kaldımı ki öyle derin aşklar şimdi
Aşksızlığa da değmeli hayat


Koşturmak bile kar etmiyor hayatta
Kalbini ısıtacak birini bulamamışsan hala
Ruhunu dinle o seni anlar belki
Dinlediğine de değmeli hayat


Bir başımayım gölgemleyim şimdi
En azından o var bundan eminim
Beni bırakmaz o ruhumla şimdi
Emin olduklarıma da değmeli hayat....

 

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..