Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bekledim

Bekledim
 

umudun tükenmediği anlar


Bekledim

İçmeye doyamadığım
Damıtılmış su gibiydin kadehimde
Bekledim, sevdamın kızıl alevlerini
Gecenin terkisine bırakırsın
Ellerimin ateşini alan ellerinle
Alnımdan silersin kar tanelerini.
Sevdalı başımın ateşini söndürür
Yanan yüreğimi
Bir türkü beşiğinde uyutursun diye bekledim.
Boğazımda düğümlenen
Dudaklarımı çatlatan sözcüğü
Seni çok ama çook seviyorum demeyi
Çekip alırsın gül kurusu dudaklarına
Bekledim meze yaparsın diye gönül sofrana.
Sancısız bir denizin koynunda
Gün bitmeyecek sandığım yanaklarında
Kadranı kırılmış saatin
Yelkovanı olmak için bekledim...
Ama sen nar tanesi nazlı çiçek
Ama sen yoncalar yoncası,
Akşama el salladın
Sevdalı bir güneşin ayçiçekleri gibi...
O güzel gözlerini aradım suya hasret çiçeklerde
Sesinin peşine düştüm ıssız odalarda
Bitmeyen sabahları, haftaları bekledim pencerelerde...

Metin Topçu

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..