Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Bekleme!

Bekleme!
 

27 yıla yaklaşan ömrümün ne kadarını bir şeyleri, birilerini, bir yerleri bekleyerek geçirdim ben? Ne kadar zamandır beklediklerimi beklediğimi bile unutacak kadar sabırsız oldum? Metanetimi kaybedip de beklemekten vazgeçtiğim anlarda nerelere sığındım? Sonra geri çıktım mı oralardan, yoksa unuttum mu karanlıkta kendimi o boşlukta? Ne zamanlar kendime, beklemeyi isteyip istemediğimi sordum açık yüreklilikle? Sabredişimi neyle ödüllendirdim?

Kendimi, beklemeye iten bahanelerimi bir gecede yaktım… 27 yıl gram gram biriktirdiğim ne kadar kandırmaca varsa hepsini tek bir karanlığa sığdırdım… Ve hepsini tek çırpınışta yaktım… “Beklemek” fiilini gerçekleştirirken zamana gereği olanlardan olmamak için, öğretilenin aksine “beklemek” için kendime başka bir boşluk yaratabilecek kadar yaratıcı olduğum için ve beklerken hep bir şeyler kaybetmek zorunda olmadığımı kendime kanıtlamak için ben elimdeki bahanelerin hepsini yaktım...

Ne mi dedim şimdiye kadar?
Anlamadın mı?

Dedim ki;
Yeter beklediğin!

Bekledin mesela… Bayağı bir bekledin. Hatta bekledin, bekledin, bekledin, bekledin, bekledin… Peki, ya sonra? İki seçenek var: Ya gelecek beklediğin, ya da gelmeyecek. Peki, diyelim ki gelmedi, o zaman zaten zamanını çöpe at ve koşarak uzaklaş oradan. Diğer seçenek mi? O daha kötü. Neden mi? Diyelim ki oldu istediğin, ya da geldi beklediğin, ya da beklediğin yerdesin artık. Ee? Yani? O kadar uzun süre, diyelim ki, bu kadar güzel bir şey için sabrederken sen, kaçırdıkların ne olacak? Onun uğruna es geçtiklerini nereye gömeceksin? Denemediklerini nereye, hangi rafa sığdıracaksın? Ya zamanını… Onun hesabı kimden sorulur, kaybolan yılların nerede yıllanır?

Bilmediğin bir gelecek için en büyük yatırımın, zamanındır!
Ve sen, onu bilmediğin bir şey için harcadın. Hatta o istediğini elde ettiğinde mutlu olup olmayacağını bile bilmediğin, çünkü öncesinde denemediğin bir şey için…
Mutlu musun?

Bekleme ne olur, sadece dene… İnan bana daha az şey kaybedersin…

 
Toplam blog
: 57
: 877
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

1985 doğumluyum ve geçmişte yaptığım işlerle ilgili her bilgiyi önceki adımlarda sizlerle paylaşt..