Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Beklemek güzel şeymiş beklediğini seviyorsan

Beklemek güzel şeymiş beklediğini seviyorsan
 

Tercihlerini beğenmeyip attığı her adımın arkasından laf eden ben…

Ben istememiş miydim yeni bir hayat. Hayata sil baştan başlamak.

Yeni doğmuş bir çocuk gibi hayatı adım adım tekrar başlamayı, sorguladığım adımlardan örnek alarak tekrar başlamak istememiş miydim.Yine mi yanlış yaptım yoksa bunu istemekte mi yanlıştı.Her yanlış bir doğruya yönelmek demek değilmiydi.

Yaşamasını biliyorum ki sevmişim. Sevmesini biliyorum ki seni sevmişim. Bir yol var önümde upuzun engebeli, dikenli bir yol.Yaşamasını biliyorsam aşmasını da bileceğim.

Hayat zor ama çok güze. Yaşamak bir o kadar…

Şimdilerde hayal kurmayı da bıraktım ama zamanında kurduğum, kurduğumuz hayalleri unuttum mu sanıyorsun bir bir uygulamadan hiçbir kuvvet silemez aklımdan.

Ben seni hayallerle yaşamayı öğrendim. Ben sana hayallerle dokunmayı öğrendim hayallerin acı verdiği anları bastırmayı yine hayallerle öğrendim. Yokluğunla varlığın arasındaki dengeyi kurmayı bile hayallerle öğrendim.

Kaç gece rüyadan uyanıp tekrar aynı rüyaya senin yanına dönmek için Allah’a yalvardım biliyor musun. Ben seninle rüyalarda da yaşadım. Seni rüyalarda da hissettim.

İsyan ettim etmedim mi sanıyorsun ama her İsyanın ardından sabretmem gerektiğini de bildim.Ben sensizlikte sabretmeyi de öğrendim.

Fotoğraflar göz yaşlarımla ıslanmadı mı. Dokunup ta hissedemeyince bir bir fırlatmadım mı… O fotoğraflar benden neler çekti bilir misin? Mutfakta çiğnediğin sakızı bırakmışsın. Biliyor musun aynen bıraktığın gibi duruyor.Ama birazını çiğnedim seni hissetmek istediğim anlardan birinde yaptım ama diğer yarısı hala saklı duruyor.Bir kutunun içine koyup çekmecenin sonuna koydum sana yazdığım mektupların yanına.

Ne olursa olsun beklemek güzel şeymiş.

Beklediğini seviyorsan anlamlıymış.Beklediğinde beklenildiğini biliyorsa daha bir güzelmiş.Hep hayat bizi deniyor dedim.

Seni beklerken denemek bile güzelmiş…

(Bu yürek 13 yıl daha dayanır mı bilmem ama tıkandığı yerde senle beraber göçer…)

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..