Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavinin güncesi hanife

http://blog.milliyet.com.tr/bmil

19 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beklemek ne demek?

Beklemek ne demek?
 

Bahar aynı geçti, senden sonra...
Yazında da yine güller vardı bu senenin,
Sarı, kırmızı, beyaz, pembe güller.

Mevsimlerden kıştayız şimdi.
Henüz kar yağmadı ama
Soğuk geçiyor günler.

Yolları sorarsan, aynı uzunluktalar.
Aynı dakikaları alıyor hala ordan buraya yürümek.

''Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm?'' diyordum ya;
Yürüyorum.
Yürüyorum inan, hep bekleyerek...

Beklemek ne demek?
Üzülmek mi demek?
Giderken de üzülmek, kalırken de üzülmek
Gidenden arkaya kalan şey, beklemek.

Beklemek ne demek?
Durmak değil, o günlere yürümek demek.

Şimdi anlıyorum artık;
Beklemek gitmekmiş gelmelere
Bekliyorum, beklemedeyim
Gidiyorum
GELECEĞİN GÜNE...

Her gidenin bir kalanı vardır.
Her kalanın da , yalnız kalışına sebep olan bir giden...
Giden gider de yoluna, geride kalan şaşkındır uzun süre...
Şaşkınlık , sessizliğe döner.
Sessizlik, yalnızlığa...
Yalnızlık , beklemeyle eş olur.
Kalana yürümektir beklemek.
Gidenin geleceği o güne ...

O GÜN VAR MI SAHİDEN?


*Yine bir bayram yalnızlığı...










 
Toplam blog
: 19
: 886
Kayıt tarihi
: 17.05.07
 
 

Yaşama ne olursa olsun gülen gözlerle bakmayı seviyorum. Bunu başarmanın ne kadar zor olduğunu bi..