Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Beklemek

Beklemek
 

I wait you...


Boşuna..

Zaman geçiyor saatin tik-tak’larında
Karamsar bir tını bırakıyor kulaklarda
Ve heyecanlı..

Açtım kilitlerini bütün kapılarımın
Belki dönersin diye
Araladım sokak kapısını iki adım.
Kedilerden başka yok gelen
Birde hayalin.
O da olmasa;
boşluk..

Zaman geçiyor ağaçların arasından
Bir uğultu bırakıyor kulaklarda
Ürkütücü…
Kuşlar havalanıyor aniden
Onlar bile farkında imkânsızlığın
Ki; gitmekten başka bulamıyorlar çare.

Zaman geçiyor hayatlarımızın ortasından
Bir titreme bırakıyor damarlarımızda
Patlarcasına..
Ve anlıyorum ki;
seni beklemek boşuna.

 
Toplam blog
: 19
: 637
Kayıt tarihi
: 04.03.09
 
 

1986 Eskişehir doğumluyum. Aydın' da yaşadım bu yaşıma kadar acımı tatlımı aşklarımı dostluklarımı....