Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Beklemek

Beklemek
 

forwallpaper.com


Seninle biz
Bir deniz kenarında
Bir bardak çayın çevresinde
Oturur, şiirler okurduk
Sen ne kadar güzel şiirler yazardın, 
Ve ne kadar güzeldin
Ben oturup ağlamak isterdim
Bu kadar güzel bir insan 
Böyle güzel şiirleri
Nasıl yazar
Söyleyin bana nasıl yazar
Hayret ederdim.
 
Sonra oturur 
Kendimizden konuşurduk
Sen hayırsız kocanı anlatırdın
Ben de işte bazı olumsuzlukları
Öylesine, ağlaşırdık
Aman yarabbim o zamanlar
Ne sulu gözlüydüm
İşim gücüm
Durup durup
Ağlamak
 
Sonra bir ara kayıp oldun
Hani nerelerdesin
Hangi cehennemin dibine gittin
Eskiden de böyle kaybolurdun ara sıra
Sonra çıka gelirdin
Elinde yeni şiirler
Hayret ederdim.
 
İşte yoksun.
Kimbilir, o zalim kocan mı
Öldürdü seni
Yoksa bir meyhanede hizmet mi ediyorsun
Hangi dağların ardına çıktın gittin
Nerelerdesin Allah aşkına
Ne oldu o güzelim şiirlere
Hani ,”Bir kuyudan çektiğini söylediğin”
 
Kız Aynur, seni geberircesine özledim
Sen bilmezsin ama, seni çok sevdim
Bir ses, bir nefes ver
Öldünse,
Gece rüyama gir,
Mezartaşı numaranı söyle
Gelir yanında yatarım
Belki bazı şiirler neşet eder
Dinlerim.
 
Seni bekliyorum
Yine gel oraya
Sen biliyorsun
Yerini.
 
Bekliyorum elimde
Yaseminler ve  rozalar
Kalbim parmaklarımın uçlarında
Tir tir titriyorum
Ama sen yoksun
Her şey çok umutsuz
Ben de
Balıkçılar da ağlarını  boşuna çekiyorlar
 
Bekliyorum gündüz gece
Öylece.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..