Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Beklemenin sancısı

Beklemenin sancısı
 

HARİKA ÖREN tüyb


Beklerken zaman geçirmek ne zor şeydir.

Etrafı gözden geçirmeye başlarsın. Kim var, kim yok diye. Şöyle bir şekil alırsın. Elini ayağını yerleştirirsin. Görememiş olabilirim düşüncesiyle masalara dönüp tekrar bakarsın. Olmadı, masa üstünde ki menü ve diğer ıvır kıvırları gözüne kestirir, karıştırırsın. Sayfaları yavaş yavaş çevirir mümkün mertebe ağır okuma gayretinde bulunursun.

Buluşma gayretinde bulunmuştur. Hem de ısrarla,

- Akşam serinliği iyi mi? 21.30 mu 21.45 mi?  

Saati de O belirlemiştir. A şöyle ki bu bir kahve davetidir.

Gidersin tam vaktinde (bu sefer becerdim) adam yoktur. İç sesin dırdır etmeye başlar.

- Sinirlenme Kızım, boşveerrr... Bak hava mis, insanlar sokaklara dökülmüş. Ne güzel çıktın sende,al havanı... Tövbe tövbe....

Bunlar böyle işte... İşin başında arslan kesilir, mangalda kül bırakmazlar. Her türlü iltifat, ısrarcı randevu istekleri... Bak meydanda yook...

Yan masada bir tip daha var. Benden. O'da birini bekliyor. Gözü devamlı saatinde..

- Ohhh ekmiş işte kız seni.

Kızgınlığımı O'ndan çıkarayım bari... Ama yazık... Çok da efendi birine benziyor. (diyorum, kardeşimden sopayı yiyorum. Bir bakışda efendilik kararına varmama çıldırıyor.)

Kapıdan gireni çıkanı göz hapsine almış durumdayım. Garsonu iki kere geri yolladım. Üçüncü zor. Immm güzel bir dolunay var. İnsanlar keyifli bir sonbahar akşamının tadını çıkartmaktalar. Bu sefer kahvemi ısmarladım.

İnsanları seyretmeye bayılıyorum. Hanımlar hayatın tadını daha iyi çıkarıyorlar sanırım. Annesini, kardeşini, komşusunu kapan buraya gelmiş. Beyler azınlıkta. Arkamda bir karı-koca var. Adam kadını tüketti 1 saattir. Ya 60 dakikadır bekliyorum. Ağaç oldum ağaç...

Kahvemi sevdim. Çok iyi geldi. İşte Beyefendi de teşrif etti.

- Merhaba, gitmişsinizdir diye çok korktum. Kızmışsınızdır şimdi siz bana...

- İyi akşamlar, hoşgeldiniz. Sadece biraz merak ettim. (Pembe yalan)

- Üzgünüm ben yukardakine oturup bekledim ama siz gelmeyince bir terslik olduğunu anlayıp taksiye atladım.

- Yaa..Orası bana daha da yakındı, keşke orada buluşsaydık.

Çaktırmadan komşu masaya göz atıyorum. O hava aldı valla... Kız gelmedi... Yüzü asıldı, gidiyor.

Şansımın tadını çıkarayım. İyi ki de sinirlenip gecemi ziyan etmedim.

Beklemeyi hiç sevmem de bekletmemek elimde değil... Belki de ondan çok kızamadım.

 

 
Toplam blog
: 15
: 167
Kayıt tarihi
: 04.03.11
 
 

Yazar, ressam, sanat editörü. Meslek Lisesinde okudu. İstanbul-İzmit Türkiye'de yaşıyor. Resim eğ..