Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Beklenen film; Mavi Gece sinemalarda

Beklenen film; Mavi Gece sinemalarda
 

MAVİ GECE EKİBİ


Size bir sinema filminden söz edeceğim. MAVİ GECE’yi anlatacağım.

Bir çocuk gibi olur bir film. Dünyaya gelmesi zor bir süreçtir.

Anlatılırken eksik anlatılır, yaşamak gerekir.

Mavi Gece’de yaşadım, ben zorluğunu sadece izledim. Hep sette değildim, üç kez onlarla aynı havayı teneffüs ettim. Gördüm ki bunun adı aşk!

Mavi Gece böyle bir aşkla yazıldı, yönetildi, canlandırıldı ve şimdilerde sinemalarda.

Basın tanıtımında ki heyecanı görünce film bitse de bitmiyor dedim. Hiç bitmeyecek. Hep o heyecan olacak.

Onun için adı sanat, onun için sinema yapmak çok önemli…

İzleyenlerin kahkahaları emeği geçenleri nasıl da mutlu etti, hay maşallah.

Yapımcımız Ahmet Edebali’yi, Yönetmenimiz Ahmet Hoşsöyler’i izledim. Dedim ki, benim yüreğim bu kadar pır pır ediyorsa onlarınki yerinden fırlamaya niyetleniyordur.

Film nakış gibi işlenmiş.

 

MAVİ GECE’de, gecenin esrarına, komedinin bütününe, oyuncuların maharetine hayran kalıyorsunuz.

 

Ben Mavi Gece’yi yazarken bu kadar heyecanlanmış mıydım? Hayır.

Ahmet Hoşsöyler üstat yine kalıcı bir esere imza atmış, demiş ki,

“Gelin bu filmi izleyin,  sizi büyülü bir âleme götüreceğiz şaşıracaksınız, üstelik çok eğleneceksiniz.”

MAVİ GECE sinemalarda…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....