Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Beklenen

Beklenen
 

Bir labirentin içindeyim. Ödüller kazandım, çok kıymetli hazineler buldum, bazen de yalancı zaferlerim oldu. Yetinmeyi de bildim, aramayı da. En içten hislerimle sarıldım kazandıklarıma ve gelenlerime. Her misafiri ev sahibi gördü kalbim. "Buyrun" dedim " Hayat benim içimde " ...

Sonra kaybettim. En büyük yarışımı, en önemli kavgamı, en derin sevgimi kaybettim. Yanlışlarım oldu, yanılışlarım ve yangınlarım. Sebepli ya da sebepsiz, tüm misafirler gidermiş, öğrendim. Uğurladım hepsini kimi zaman gülerek, kimi zaman sessizce, bazen de bağıra çağıra. Yoruldum, hayatın içine düştüm. Acıları yastık yaptım, uyudum usulca. Uyuyan kişinin üstüne kar yağarmış, üşüdüm, üşüttüm...

Gerisi hep aynı, hep en baştan. Yeniden dolanmak bu labirentte. Yeni çıkmazlar, duvarlar hepsi aşmak için. Labirentin sonu, sonum...Ve tüm bu çaba, bir gün sana sarılmak için, hayatı içime sığdırmak için, yaşamak için...
 
Toplam blog
: 6
: 570
Kayıt tarihi
: 28.01.10
 
 

Yazmak benim rahatlama biçimim. Haykırmak gibi. Sessiz ve içe kapanık olduğumu söylüyorlar. Belki..